Gå til innhold

Vondt i brystet(puppen) redd for brystkreft

malda

Anbefalte innlegg

Hei dere ☺️

Jeg har i noen uker hatt vondt i venstre bryst, det stråler på en måte ned i hele armen. Har vært hos lege som kjente og klemte noe veldig både på brystene og under armen- kjente ingen ting. Jeg hadde derimot en kjempe øm muskel som satt over brystet - opp mot skulderen så han mente det var muskulært. Fikk voltaren kur, og følte det ble bedre.

Var tilbake på legekontoret etter 14 dager for å se hvordan det var gått( hos en annen lege) hun klemte og kjente hun også- fant ingenting. Så konklusjonen ble muskulært !

meeeen så klarer jeg ikke slå meg helt til ro da- har fått vondt igjen- i brystet og ut i armen. Jeg har en jobb der det er typisk å få vondt i armer av å til, jobber mye med armene rett ut og mye løft...

noen som har opplevd det samme? Skal jeg stole på legene? 

Ha en fin kveld ☺️☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er nok muskulært ja. Ta pauser med armen flere ganger daglig på jobb og gjør noen strekk øvelser osv. Mange som får senebetennelse og lignende og jeg tenker at dette kan bli mye værre om du fortsetter å belaste armen like mye. 

Kul og begynnende kreft skal visst være ganske lett å kjenne så om du har sjekket to ganger og de ikke finner noe så ville jeg slått meg til ro med det og tatt voltaren eller paracet. 

Anonymkode: ed22b...416

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brystkreft er jo vanligvis ikke smertefullt, og når to leger har undersøkt deg uten å finne antydning til kreft og mener det er muskelsmerter, virker det som om brystkreft ikke er det som feiler deg. Jeg vil nok heller stole på legene som har undersøkt deg enn av hva vi her inne mener uten å ha kjent eller sett noe som helst. At du har en jobb som gir den typen plager som du har, sannsynliggjør jo diagnosen du har fått enda mer. 

Anonymkode: e0024...d47

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa e vet🙉🙈 er jo frykten som tar overhånd- spesielt i denne rosa måneden nå- man hører så mye om det🙄 

I tillegg til uvant å ha vondt / ubehag i brystet .

tusen takk for gode ord dere, ha en flott kveld ☺️🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...