Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde sex på søndag morgen, tror jeg hadde eggløsning igår eller idag, masse strekkbart slim og murringer i venstre side av magen. Er lite sansynlig for å bli gravid om eggløsning var igår eller idag da?

Anonymkode: b5d97...784

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde sex på søndag morgen, tror jeg hadde eggløsning igår eller idag, masse strekkbart slim og murringer i venstre side av magen. Er lite sansynlig for å bli gravid om eggløsning var igår eller idag da?

Hvis dere hadde samleie uten beskyttelse, og partneren spermet i deg. Så kan du fortsatt bli gravid, da sperm lever i kroppen i 5-6 dager.

Anonymkode: de2b9...020

Skrevet

Fint mulig å bli gravid da, men du skal ha litt flaks. Spermceller kan leve helt oppi en uke, men stort sett vil de fleste cellene dø i løpet av timer-2/3 dager. 

Anonymkode: 3568c...c0a

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis dere hadde samleie uten beskyttelse, og partneren spermet i deg. Så kan du fortsatt bli gravid, da sperm lever i kroppen i 5-6 dager.

Ja han kom i meg. Jeg bare tenkte at sannsynligheten var nokså liten om eggløsning var igår eller idag når samleiet skjedde søndag morgen. Lever sædceller ikke vanligvis bare 1-2 døgn, vet de kan leve lenger, men det er vel lite sansynlig?

Skrevet

Ta graviditets test om noen uker du:)

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja han kom i meg. Jeg bare tenkte at sannsynligheten var nokså liten om eggløsning var igår eller idag når samleiet skjedde søndag morgen. Lever sædceller ikke vanligvis bare 1-2 døgn, vet de kan leve lenger, men det er vel lite sansynlig?

Vanskelig å kalkulere. Trenger bare en dråpe sperm for å bli gravid, altså.

men test deg om to uker / vent å se om mensen kommer

Skrevet

Vet at det eneste sikre svaret som kan gi meg er å teste om mensen ikke kommer, men lurer litt på sannsynlighet og om noen andre har blitt gravid av samleie "så lenge" før eggløsning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...