AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #1 Skrevet 12. oktober 2017 Og jeg er helt tom for katte sjampo. Har noe noe tips jeg kan bruke. Han er korthåra men fluffy. Masse pels altså. Anonymkode: 6489c...a23
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #2 Skrevet 12. oktober 2017 Vanlig shampo for mennesker fungerer i nøden så lenge katten ikke har behov for spesialshampo grunnet allergi. Har du parfymeri shampo/såpe så er det så klart best. Hvis det er olje så bruk zalo Anonymkode: 940ee...1c4
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #3 Skrevet 12. oktober 2017 oppvasksåpe som zalo og yes fungerer helt fint så lenge du skyller lenge og nøye. Anonymkode: a3f11...26c
Perle Skrevet 13. oktober 2017 #4 Skrevet 13. oktober 2017 (endret) Bruk vanlug shampo eller grønnsåpe. Det går fint, bare skyll godt. Eddik er også fint å bruke for å fjerne lukt. Endret 13. oktober 2017 av Perle
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #5 Skrevet 13. oktober 2017 Akkurat nå, Perle skrev: Bruk vanlug shampo eller grønnsåpe. Det går fint, bare skyll godt. Eddik er også fint å bruke for å fjerne lukt. Hvorfor anbefaler du det når flere har foreslått oppvasksåpe? Vanlig menneskesjampo inneholder parfyme og andre ting som irriterer huden og som katten synes lukter fælt. Vi som stiller ut og/eller har fertile hannkatter bruker zalo eller yes minst en gang i måneden for å få ut fett og holde pelsen fin, så det er helt trygt, bare pass på å ikke få såpe i øyer/ører og skyll godt. Hvis du skal bruke grønnsåpe skal den være svært godt utvannet, zalo eller yes trenger ikke å vannes ut. Anonymkode: a3f11...26c
Perle Skrevet 13. oktober 2017 #6 Skrevet 13. oktober 2017 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor anbefaler du det når flere har foreslått oppvasksåpe? Vanlig menneskesjampo inneholder parfyme og andre ting som irriterer huden og som katten synes lukter fælt. Vi som stiller ut og/eller har fertile hannkatter bruker zalo eller yes minst en gang i måneden for å få ut fett og holde pelsen fin, så det er helt trygt, bare pass på å ikke få såpe i øyer/ører og skyll godt. Hvis du skal bruke grønnsåpe skal den være svært godt utvannet, zalo eller yes trenger ikke å vannes ut. Anonymkode: a3f11...26c Jeg stiller også ut. Jeg anbefaler ikke at golk skal å bade dyrene sine i mennesjedhampo. Bikkja lukta dritt, og som et enfsngstilfelle er det helt ok å bruke vanlig shampo eller annen såpe, hvus en måtte ha for hånden bare en skyller godt. Min ene champ, (anghåret sådan), ble stillt ut i en nydelig eim av dobbeldush. H*n ble BIR og overlevde. Min samboer som hadde groomet, da heg ikke var hjemme. At man skal vsnbe ut eddik og grønnsåpe gikk jeg ut fra at folk skjønte selv, men mulig det burde vært presisert. 1
FluffyJuggernaut Skrevet 13. oktober 2017 #7 Skrevet 13. oktober 2017 Jeg brukte intimsåpe en gang katten min hadde tråkket i noe fælt.
Linnea27 Skrevet 13. oktober 2017 #8 Skrevet 13. oktober 2017 Spesialshampo for dyr er selvsagt det beste...Men i nøden kan man selvsagt bruke menneskeshampo. Den er jo grundig testet på mennesker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå