Gå til innhold

Er dette vanlig ved orgasme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg får orgasme så strammer hele bekkenet seg slik at jeg ikke klarer å holde det nede, men blir spent opp i en bue og jeg kjenner alle musklene trekker seg sammen. Etter jeg begynte å få orgasmer har jeg da fått betydelige muskler i rumpe og lår som ikke var der, merker jeg er mye strammere nå. Er dette vanlig??

I så fall er det jo god trening:laugh:

Anonymkode: b834b...def

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg får orgasme så strammer hele bekkenet seg slik at jeg ikke klarer å holde det nede, men blir spent opp i en bue og jeg kjenner alle musklene trekker seg sammen. Etter jeg begynte å få orgasmer har jeg da fått betydelige muskler i rumpe og lår som ikke var der, merker jeg er mye strammere nå. Er dette vanlig??

Høres ut som en deilig form for trening:laugh:

Anonymkode: bee89...a78

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som en deilig form for trening:laugh:

Anonymkode: bee89...a78

Ja det er det hehe, men er det slik for dere andre også?:laugh:

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er det hehe, men er det slik for dere andre også?:laugh:

Pleier å bli støl også...

• Liker 1
Skrevet

Nei er ikke sånn at musklene spenner seg og jeg går i bue, men sett det skjedd med en mann noen ganger. Han mistet bare fullstendig kroppskontroll og muskel kontroll. 

Anonymkode: c4d80...72e

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei er ikke sånn at musklene spenner seg og jeg går i bue, men sett det skjedd med en mann noen ganger. Han mistet bare fullstendig kroppskontroll og muskel kontroll. 

Hmm,lurer på hvorfor det er forskjell og hva det skyldes...

Skrevet

Hvor ofte og hvor mange orgasmer får du? må jo våre en del ettersom musklene vokser.

Anonymkode: 974ab...102

• Liker 2
Skrevet

Du skal få bra mange kraftige, lange orgasmer hvis du skal klare å få muskler av det! 😂😂😂

Anonymkode: 7981f...cf2

• Liker 5
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjedde lissom. Ristet han, sparket å veivet med armene og spente kroppen i bue? Var helt gal han når han fikk orgasme. 

Anonymkode: 2f17f...364

Skrevet
På Thursday, October 12, 2017 den 19.48, AnonymBruker skrev:

Høres veldig digg ut å stramme kroppen i bue når orgasmen kommer.  Tenker dette faktisk gir trening ja:P

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres veldig digg ut å stramme kroppen i bue når orgasmen kommer.  Tenker dette faktisk gir trening ja:P

Mister kontrollen på kroppen min, skjelver å rister mye også før orgasmen kommer. Når jeg går fra platåfasen på vei mot orgasme punktet, stivner kroppen å ryggen løfter seg fra underlaget å blir stående i bue å dirre mens orgasmen kommer. 

Anonymkode: b876a...c64

• Liker 1
  • 3 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
On 10/14/2017 at 5:28 PM, AnonymBruker said:

Mister kontrollen på kroppen min, skjelver å rister mye også før orgasmen kommer. Når jeg går fra platåfasen på vei mot orgasme punktet, stivner kroppen å ryggen løfter seg fra underlaget å blir stående i bue å dirre mens orgasmen kommer. 

Anonymkode: b876a...c64

Anonymkode: 787f1...f3a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Anonymkode: 787f1...f3a

Er så deilig det

Anonymkode: 2b5b3...04e

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.10.2017 den 19.48):

Jeg strammer musklene i underlivet, rumpe og lår. Men bekkenet mitt blir ikke spent opp i en bue. 

Skrevet

Sex er min eneste trening. Orker ikke trene på vanlig måte, det er så kjedelig. 😅 

Og jeg kan også bli støl etter en deilig økt. Men nå skal det sies at jeg er veldig aktiv da. Sitter veldig mye på topp.

Og å stå på føttene mens man rir er skikkelig bra trening! 👍🏼

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...