Gjest Ninakanin Skrevet 21. januar 2005 #1 Skrevet 21. januar 2005 Er det noen her som har den der "svart/hvitt"-kanalen? Sender gamle filmer, av og til fra 70tallet også. I kveld gikk en film som het Demon Seed, noen som så den? Var så rart, fordi jeg så den filmen da jeg var liten en gang, og den brant seg virkelig fast i minnet. Har tenkt på den mange ganger, sett for meg en scene og tenkt "hm, ja det var den filmen det ja..lurer på hva den heter?" og sånne ting. Og så zappet jeg innom den rare kanalen i kveld da, og en film begynnte. Ble nysgjerrig, så hva den het, ringte ingen bjeller (var vel 10 eller noe da jeg så den), så på text-tv hva den handlet om... Og så SUPER aha-opplevelse!!! Så det var kjempegøy, selv om filmen er drit:) Føler meg helt..film-tilfredsstilt!!! Aaaaah, livet er rart, dere, hva? Zapper innom, og der var den.. etter TOLV år er alle mine spørsmål besvart.. Hehe, kjekk kveld!!
Anglofil Skrevet 22. januar 2005 #2 Skrevet 22. januar 2005 Hei! Jeg elsker gamle filmer og har MANGE dvd'er bare fra 40-, 50- og 60-tallet. Så det har blitt til at jeg ser en del på den kanalen, sender mye bra der. Når det gjelder den filmen så er jeg ikke sikker på om jeg har sett den. Er det den samme som er laget i 1977(tror jeg), som er sci-fi lignende film? Mvh Yvonne
Brunhilde Skrevet 22. januar 2005 #3 Skrevet 22. januar 2005 Har hatt en liknende opplevelse med den kanalen. Da jeg var 13 så jeg en film som het "Logans Run" og den har jeg aldri glemt. For noen måneder siden zappet jeg også innom TCM og der var den. Så den sammen med 14 åringen og vi fikk en god latter sammen. Er glad teknikken når det gjelder science fiction filmer har utviklet seg en smule...
Gjest Ninakanin Skrevet 22. januar 2005 #4 Skrevet 22. januar 2005 Tror den er fra syttisyv ja, veldig sci-fi. Hun får jo BARN med datamaskinen!!
Anglofil Skrevet 22. januar 2005 #5 Skrevet 22. januar 2005 Ja, hehe, da var det nok den jeg mente... Husker ikke så mye av den da men, sci-fi er uansett ikke helt min ting.. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå