Gå til innhold

Hvor lang tid tar det å sende noe innen Oslo? (PostNord)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil tro du får den i morgen. Jeg bor f.eks rett i nærheten av trondheim, og de har alltid brukt maks et døgn fra oslo til hit jeg bor, så at de skulle bruke lengre tid i oslo har jeg vanskelig for å tro iallefall :)

Kan for øvrig godt hende de har skrevet feil på størrelse og vekt, det har jeg nemlig opplevd et par ganger. 

Anonymkode: e3a60...6b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil tro du får den i morgen. Jeg bor f.eks rett i nærheten av trondheim, og de har alltid brukt maks et døgn fra oslo til hit jeg bor, så at de skulle bruke lengre tid i oslo har jeg vanskelig for å tro iallefall :)

Kan for øvrig godt hende de har skrevet feil på størrelse og vekt, det har jeg nemlig opplevd et par ganger. 

Anonymkode: e3a60...6b2

Ja nå står det at den er på vei til utleveringsstedet. Men de har fortsatt ikke endret størrelse og vekt. Med alt rotet som har vært til nå så blir jeg heller mer overrasket om det er riktig pakke, enn om det ikke er det. 

Anonymkode: 81bba...ee1

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått sporingsnummeret på pakken, men det står bare "ingen sending mottatt, kun EDI informasjon". 

Er det noen sjanse for at jeg får pakken i løpet av morgendagen? Eller må jeg vente til mandag? 

EDI informasjon er elektronisk informasjon fra firmaet som skal sende pakken, til PostNord. Det avhenger helt av avtalen dette firmaet har om henting, og prosessene internt hos firmaet som sender, hvor fort pakken faktisk blir hentet av/kommer seg til PostNord.

Jeg har opplevd at det går en måned fra EDI er opprettet, til pakken faktisk sendes. Og jeg har opplevd at det har gått en dag.

Anonymkode: fae27...6d4

Skrevet (endret)
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var min feil at jeg ikke hadde endret adressen i Paypal/eBay etter at jeg hadde flyttet til en annen by. 

Å ja. Sånn gjør de med meg og, men jeg har skrevet ned riktig informasjon. De evner ikke å rette opp i ting. De får det rett og slett ikke til. 

Posten er så mye bedre enn PostNord. Hvis man prater med PostNord så klarer de ikke svare rett og slett. Jeg regner min pakke som tapt og kommer ikke til å bruke de som bruker PostNord. PostNord syns jeg virker skikkelig ræva. Før var de raske. Nå bare roter dem. Han ene på kundeservice mente at pakken skulle bli lagt i gangen min. Da skjønner de ikke at pakken kan bli stjålet. 😅 

Endret av fuglekvitter__
Skrevet
2 timer siden, fuglekvitter__ skrev:

Å ja. Sånn gjør de med meg og, men jeg har skrevet ned riktig informasjon. De evner ikke å rette opp i ting. De får det rett og slett ikke til. 

Posten er så mye bedre enn PostNord. Hvis man prater med PostNord så klarer de ikke svare rett og slett. Jeg regner min pakke som tapt og kommer ikke til å bruke de som bruker PostNord. PostNord syns jeg virker skikkelig ræva. Før var de raske. Nå bare roter dem. Han ene på kundeservice mente at pakken skulle bli lagt i gangen min. Da skjønner de ikke at pakken kan bli stjålet. 😅 

Uff, ja er enig med deg. Jeg var også fornøyd med dem før, men denne ene opplevelsen ødela mye fordi jeg måtte kjempe såpass hardt for å få pakken min. Ikke faen om jeg gidder å betale det dobbelte bare fordi de gjør en dårlig og uprofesjonell jobb. 

Men jeg fikk heldigvis riktig pakke i dag. Så da fikk jeg den til slutt. Det var bra på overtid. Bare flaks at jeg faktisk trenger den enda, men jævlig irriterende at den har vært så sårt nødvendig så lenge og så møter jeg bare folk som ignorerer nummeret mitt når jeg etterlyser den.

Igjen - firmaet Geodis Wilson Norway må være noe av det mest useriøse jeg har vært borti. Samme fyren jeg snakker med to ganger i løpet av en uke og når det fremdeles ikke har skjedd noe med pakken min og jeg derfor ringer en tredje gang, blir nummeret mitt bare ignorert. Så ringer jeg fra venninna mi sitt nr og da svarer de(!!). Håper de går konkurs, evt at denne uproffe mannen som tar telefonen deres får fyken. 

Skrevet

Måtte rapportere mitt eget innlegg nå. Vet at jeg kan omtale et firma som uprofesjonelt, men var ikke meningen å identifisere og omtale en enkeltperson. Sorry, man sier/skriver av og til dumme ting når man blir lei. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...