Gå til innhold

Hvor lang tid tar det å sende noe innen Oslo? (PostNord)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått sporingsnummeret på pakken, men det står bare "ingen sending mottatt, kun EDI informasjon". 

Er det noen sjanse for at jeg får pakken i løpet av morgendagen? Eller må jeg vente til mandag? 

Anonymkode: 81bba...ee1

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg tror du må vente til neste uke da. Det hadde jeg måtte. :lete:

Endret av fuglekvitter__
Skrevet
53 minutter siden, fuglekvitter__ skrev:

Jeg tror du må vente til neste uke da. Det hadde jeg måtte. :lete:

Hvordan vet du at du hadde måttet det? 

Skrevet

Om det er pakke fra bedrift kan du jo faktisk få den lørdag, er bare vanlig post som ikke går lørdag.

Skrevet

Yeeey, nå står det "under transport" på pakkesporingen. Satser på at jeg kan hente den på postkontoret i morgen da. ETTER BARE 2 MÅNEDERS VENTING, TUSEN TAKK POSTNORD, PITNEY BOWES OG GEODIS WILSON NORWAY!!! (Sistnevnte firma ignorerte nummeret mitt da jeg ringte og "maste" for 3. gang, de svarte på venninna mi sitt mobilnummer men ikke mitt. Snakk om dårlig kundeservice og uprofesjonelle folk, Geodis Wilson Norway.....)  :sinnatagg:

Glad jeg får pakken min til slutt da i det minste. :) 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du at du hadde måttet det? 

Jeg pleier som regel og måtte det. Derfor vet jeg at jeg hadde måtte det. 

Skrevet
4 minutter siden, fuglekvitter__ skrev:

Jeg pleier som regel og måtte det. Derfor vet jeg at jeg hadde måtte det. 

Ah, skjønner. Bor du litt utenfor byen? 

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ah, skjønner. Bor du litt utenfor byen? 

Nei. :) 

Skrevet
9 minutter siden, fuglekvitter__ skrev:

Nei. :) 

Så rart da. At jeg (sannsynligvis) får pakken min så fort når ikke du gjør det 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så rart da. At jeg (sannsynligvis) får pakken min så fort når ikke du gjør det 

Jeg vet ikke hva det kommer av jeg, men er glad på dine vegne. :) 
Det gjør ikke meg noe å vente litt.

Skrevet
2 minutter siden, fuglekvitter__ skrev:

Jeg vet ikke hva det kommer av jeg, men er glad på dine vegne. :) 
Det gjør ikke meg noe å vente litt.

Bra du tar det sporty. Jeg kan også vente litt, men akkurat i dette tilfellet hvor jeg har ventet i TO måneder pga nevnte firmaer har rotet, så er jeg ganske utålmodig... 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bra du tar det sporty. Jeg kan også vente litt, men akkurat i dette tilfellet hvor jeg har ventet i TO måneder pga nevnte firmaer har rotet, så er jeg ganske utålmodig... 

Da er det litt annerledes hvis du må vente i to måneder pga en bestilling. Da burde du klage. 

Skrevet
Akkurat nå, fuglekvitter__ skrev:

Da er det litt annerledes hvis du må vente i to måneder pga en bestilling. Da burde du klage. 

Det kjipe er at det var min feil at pakken ble sendt feil i utgangspunktet, da jeg klarte å få den bestilt til gamle adressen min i en helt annen by. Men det de har surra med er at de ikke har klart å få videresendt pakken min til riktig adresse etter at den har vært i retur. Hadde jeg ikke styra med å ringe hit og dit og brukt masse ressurser på dette, så tipper jeg at pakken min hadde ligget der helt til den ble destruert, evt "destruert" (at en av de ansatte syntes tingen var kjekk å ha siden den aldri ble sendt noe annet sted). Jævlig irriterende at det er kunden som må slite seg ut pga dårlige rutiner hos de som har ansvaret for pakken... 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det kjipe er at det var min feil at pakken ble sendt feil i utgangspunktet, da jeg klarte å få den bestilt til gamle adressen min i en helt annen by. Men det de har surra med er at de ikke har klart å få videresendt pakken min til riktig adresse etter at den har vært i retur. Hadde jeg ikke styra med å ringe hit og dit og brukt masse ressurser på dette, så tipper jeg at pakken min hadde ligget der helt til den ble destruert, evt "destruert" (at en av de ansatte syntes tingen var kjekk å ha siden den aldri ble sendt noe annet sted). Jævlig irriterende at det er kunden som må slite seg ut pga dårlige rutiner hos de som har ansvaret for pakken... 

Det må jo være deres feil når den blir sendt feil? :klo: 
Du jobber jo ikke der, så du kan jo ikke den jobben eller den prosessen med å få sendt en pakke? Det er jo denne bedriftens feil og ansvar?

Skrevet
2 minutter siden, fuglekvitter__ skrev:

Det må jo være deres feil når den blir sendt feil? :klo: 
Du jobber jo ikke der, så du kan jo ikke den jobben eller den prosessen med å få sendt en pakke? Det er jo denne bedriftens feil og ansvar?

Det var min feil at jeg ikke hadde endret adressen i Paypal/eBay etter at jeg hadde flyttet til en annen by. 

• Liker 1
Skrevet

Nå klikker det for meg snart. De holder på å sende meg feil pakke!!!! I Postnord-appen står det at pakken er 50x30x10 cm og veier 10 kg. Den pakken jeg har bestilt skal være nokså liten og ikke veie 1 kg engang! Fy fader for noe idiotisk tull!!!!!

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå klikker det for meg snart. De holder på å sende meg feil pakke!!!! I Postnord-appen står det at pakken er 50x30x10 cm og veier 10 kg. Den pakken jeg har bestilt skal være nokså liten og ikke veie 1 kg engang! Fy fader for noe idiotisk tull!!!!!

Sikker på at det ikke står "opp til 10 kg"?

Skrevet
25 minutter siden, Evilposelos skrev:

Sikker på at det ikke står "opp til 10 kg"?

Nei, det står bare "10 kg". Og når jeg har fått noe igjennom Postnord tidligere så har det stått den vekten varen har, f.eks "0.45 kg". Dessuten er målene helt feil. Pakken er maks 10x10x5 cm og ikke 50x30x10 cm. 

Skrevet

sist uke venta jeg pakke med postnord. Den var først i oslo mandag,å på rudshøgda ( 10 min unna her) på onsdag så  i oslo igjen dagen etter....fikk den fredag :) den sto også 10kg på men etter det ble oppdatert sto det 2.

Skrevet
5 minutter siden, jessicbj skrev:

sist uke venta jeg pakke med postnord. Den var først i oslo mandag,å på rudshøgda ( 10 min unna her) på onsdag så  i oslo igjen dagen etter....fikk den fredag :) den sto også 10kg på men etter det ble oppdatert sto det 2.

Okei, takk for at du deler erfaring! Da får jeg holde litt igjen og dra på postkontoret i morgen for å sjekke om det faktisk er riktig pakke. Nå har jeg brukt så unødvendig mye tid og ressurser på dett at jeg tror jeg vil spy! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...