karveloke Skrevet 21. januar 2005 #1 Del Skrevet 21. januar 2005 Hei! kjøpte noen enkle -billige danske eggløsningstester, har perioder fra 23-35 dager ca og begynte derfor å teste fra dag 7. Dag 10 på morgenen viste eggløsningstesten to streker, den ene lysere enn den andre (så ikke dette før på kvelden da jeg prøvde igjen og derfor så på morgen testen også).Fortsatt på dag 10 på kvelden viste testen 2 litt sterkere streker etter ca 5 min. betyr det da at jeg hadde eggløsning? og dag 11 og 12 hadde jeg negative tester igjen... Jeg tror jeg vil fortsette å teste frem til mensen kommer ( for å finne ut om eggløsningen var da, sånn at jeg vet ca dager senere...) Blir spennende å se på IKM, hva som skjer da!! :-) For siden vi hadde både dag 8 og 9 burde det kanskje gå hvis det var EL den 10 dagen i perioden... Det er ihvertfall lov å håpe? eller hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 23. januar 2005 #2 Del Skrevet 23. januar 2005 Slike tester pleier vel å si at EL er rett rundt hjørnet, altså innen 3 døgn... har nå jeg hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GadgetGirl Skrevet 25. januar 2005 #3 Del Skrevet 25. januar 2005 Krysser fingrene for deg! Det klaffet for oss når vi hadde de to dagene før positiv EL test. (+ dagen etter positiv EL test). Husk å oppdatere oss med hvordan det går da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karveloke Skrevet 25. januar 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 25. januar 2005 Takk! rart med de testene altså... testet positivt igjen i går... Men de siste dagene har jeg kjent litt mere stikking i nedre mageregion enn før forje testing, så det var kanskje eggløsning i natt eller dag? Uansett så har vi fortsatt i samme dur... I går hadde vi en perfekt stund hvor jeg kom rett før han.. Jeg hadde egentlig beregnet at eggløsningen var mellom 25-29 jan et sted... så det passer jo bedre at det kom nå da:) Håper bare at jeg kan få et kryss på testen ved neste IKM ( som antageligvis blir noe tidligere enn 16 februar som jeg først trodde hvis jeg hadde eggløsning nå) hihi... jeg er så spent! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå