AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #1 Del Skrevet 12. oktober 2017 Hei! Jeg har hatt sosial angst og er fortsatt ganske ukomfortabel med sosiale sammenkomster. Skal møte et par kolleger neste helg, og hun ene skal ha med seg noen av sine venninner. Det er jo kjempehyggelig det altså, men jeg tror nok at jeg kommer til å "drukne" der blant dem. Jeg drikker ikke og jeg tror alle de andre skal drikke. Er det dumt av meg å gå etter bare to timer? De har nok tenkt seg på en pub i 21-tiden. Hva kan grunnen til å gå være? Anonymkode: e39e2...937 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Y Skrevet 12. oktober 2017 #2 Del Skrevet 12. oktober 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har hatt sosial angst og er fortsatt ganske ukomfortabel med sosiale sammenkomster. Skal møte et par kolleger neste helg, og hun ene skal ha med seg noen av sine venninner. Det er jo kjempehyggelig det altså, men jeg tror nok at jeg kommer til å "drukne" der blant dem. Jeg drikker ikke og jeg tror alle de andre skal drikke. Er det dumt av meg å gå etter bare to timer? De har nok tenkt seg på en pub i 21-tiden. Hva kan grunnen til å gå være? Anonymkode: e39e2...937 Nei, jeg synes ikke det. Du må tenke på hva du føler for selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toofrozen Skrevet 12. oktober 2017 #3 Del Skrevet 12. oktober 2017 Det beste ville jo vært å være ærlig, forklare at du gjerne vil være sammen med dem, men det blir fort litt mye og det er nok med et par timer. Tror de fleste vil forstå dette og vil være glad faktisk prøver, selv om det er noe som er ukomfortabelt. Du kunne sagt det til den som "arrangerer", så er det som regel nok til å kunne snike seg vekk med en kort avskjed. Hvis du heller vil ha en unnskyldning er det jo enkelt å si du skal tidlig opp neste dag eller at du føler deg dårlig (feks kvalme eller hodepine). Håper du får en fin kveld, uansett hvordan du velger å løse det! Kjempebra du utforderer deg selv, men kjenn også etter og ikke press deg selv for langt. Jeg synes ikke det er dumt å dra etter noen timer, hvis det føles best der og da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #4 Del Skrevet 12. oktober 2017 Tusen takk for svar! Jeg går nok når de andre skal på pub ja. Blir alt for sliten og ukomfortabel med mye lyd og mas. Anonymkode: e39e2...937 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mass Skrevet 12. oktober 2017 #5 Del Skrevet 12. oktober 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar! Jeg går nok når de andre skal på pub ja. Blir alt for sliten og ukomfortabel med mye lyd og mas. Anonymkode: e39e2...937 Tenker at du ikke trenger å si noe mer enn at du bare vil hjem. Jeg går alltid, og som oftest blir det alltid gøyere enn først antatt. Men når jeg var yngre, så kunne jeg lettere kjede meg og dermed gikk jeg bare hjem. Det gikk helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #6 Del Skrevet 12. oktober 2017 Det går helt fint å gå hjem:) kanskje si til kollegene på forhånd at du ikke blir med videre, så vet de det. Anonymkode: df825...b84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #7 Del Skrevet 13. oktober 2017 Ta det som det kommer Kanskje det blir kjempegøy! Anonymkode: 52ce3...638 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #8 Del Skrevet 14. oktober 2017 Takk skal dere ha Skal prøve å kose meg ja. Anonymkode: e39e2...937 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå