AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #1 Skrevet 12. oktober 2017 Hei. Er nesten ferdig med en grad, og har lyst til å ta en til, helst på et annet fakultet. Hvordan er det nå igjen - ex phil trenger jeg ikke ta flere ganger mens ex fac må tas på nytt ved nytt fakultet? Anonymkode: c6cde...120
NewInTown Skrevet 12. oktober 2017 #2 Skrevet 12. oktober 2017 Som regel ja. Men det kommer an på hvilket studie det er du bytter fra og hvilket studie du skal til.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #3 Skrevet 12. oktober 2017 Jepp du må nok det, men det varierer jo. Spør rådgiver Anonymkode: abec7...bc3
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #4 Skrevet 12. oktober 2017 Kommer an på. Spør studiet fakultetet du ønsker å gå på. Selv fikk jeg samfunnsvitenskapelig ex.fac godkjent på jus. Anonymkode: 2d880...937
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #5 Skrevet 12. oktober 2017 1 minute ago, AnonymBruker said: Kommer an på. Spør studiet fakultetet du ønsker å gå på. Selv fikk jeg samfunnsvitenskapelig ex.fac godkjent på jus. Anonymkode: 2d880...937 Det er akkurat dette jeg vurderer selv. I Oslo. Anonymkode: c6cde...120
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #6 Skrevet 12. oktober 2017 2 minutes ago, AnonymBruker said: Det er akkurat dette jeg vurderer selv. I Oslo. Anonymkode: c6cde...120 Jeg studerer i Oslo selv. Nesten sikker på at det skal gå bra, men sjekk med fakultetet slik at de ikke har endret reglene eller noe. De anbefaler at man tar ex.facen, for de ligner jo ikke på hverandre, men jeg klarte meg fint uten. De begrepene man trenger å lære er ikke så vanskelig å plukke opp når man starter med de andre fagene. Anonymkode: 2d880...937
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå