Gå til innhold

Nei, jeg er ikke rassist!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare fordi jeg ikke vil bli kjent med dere innvandrermenn på gata, gjør ikke det meg til rassist. Jeg har kjæreste. Fra Iran faktisk, og jeg er ikke interessert i å snakke med andre menn når jeg har kjæreste. Spesielt ikke folk som stopper meg på gata, på den merkelige måten der. Jeg avviser Norske menn også, så ikke kom og kall meg rassist.

Er så lei av dette rassismekortet somtrekkes fram i alt mulig. Andre som kjenner på det samme? 

Anonymkode: 59f4d...ad4

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke rasist, men... = rasist

Anonymkode: 4fa78...c33

• Liker 3
Skrevet
25 minutter siden, Lilac skrev:

Rasist*

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, men dere har ikke noe liknende opplevelser?

Gjest Rosetelys
Skrevet

Jeg har blitt kalt rasist av utenlandske menn når jeg har avvist de. Jeg regner med de bruker det litt som en hersketeknikk. 

Gjest Axl Rose
Skrevet (endret)

Folk får kalle meg hva i pokker de vil. Jeg gir faen. Er i mot mer innvandring og da er jeg automatisk rasist. Jeg vil heller være rasist enn dumsnill og ta i mot alt mulig. Hadde jeg vært rasist så hadde jeg ikke snakket med innvandrere og de med annen bakgrunn og farge, men det gjør jeg. Det tenker ikke folk over. Neida må være for innvandring ellers er man rasist. Jeg tenker NORGE KAN IKKE HJELPE ALLE. De som tror vi kan hjelpe kan ikke være annet enn dumme. Jeg er til og med venn med en med afrikansk bakgrunn for han er sammen med ei i vennegjengen min. Han er oppvokst i Norge. Han er heldigvis ikke sånn som tror alt er rasisme.

Ellers blant noen er ALT man sier, gjør og mener rasisme. 

Endret av Axl Rose
Skrevet

Jeg vil tro det et er for å opprettholde egoet sitt. Det er lette å akseptere at "de hater etnisiteten min, det er derfor det ikke gikk". Enn å ta til seg at det er individet selv som ikke strekker til.

Anonymkode: b30b1...29d

• Liker 1
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil tro det et er for å opprettholde egoet sitt. Det er lette å akseptere at "de hater etnisiteten min, det er derfor det ikke gikk". Enn å ta til seg at det er individet selv som ikke strekker til.

Anonymkode: b30b1...29d

Hmm. Det kan godt være det mange ganger er tilfellet ja. 

Skrevet

Jeg har vært sammen med muslimske menn, men dey betyr ikke at jeg er et asylmottak... jeg er jo ikke rasist for det om! Jeg syns mange utenlandske gutter er mindre pene, på lik linje som norske! Men blir jo kalt rasist hvis jeg dytter bort utlendinger på byen.... dytter bort uattraktive menn 

Anonymkode: 53922...5b1

Skrevet

Man blir jo kalt rasist for ingenting. Nesten ingen er rasister, men jeg unngår noen ganger rumenere, eller romfolk eller hva det nå enn heter, så får jeg heller bli kalt rasist. :forvirret:
De har så dårlig rykte. Alt i fra overfall til tigging og offentlig urinering. Hallo i luken... 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært sammen med muslimske menn, men dey betyr ikke at jeg er et asylmottak... Anonymkode: 53922...5b1

:ler: 

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, Rosetelys skrev:

Jeg har blitt kalt rasist av utenlandske menn når jeg har avvist de. Jeg regner med de bruker det litt som en hersketeknikk. 

Det er veldig irriterende.

Gjest Catalina Culès
Skrevet
2 timer siden, Bootyhunter skrev:

Folk får kalle meg hva i pokker de vil. Jeg gir faen. Er i mot mer innvandring og da er jeg automatisk rasist. Jeg vil heller være rasist enn dumsnill og ta i mot alt mulig. Hadde jeg vært rasist så hadde jeg ikke snakket med innvandrere og de med annen bakgrunn og farge, men det gjør jeg. Det tenker ikke folk over. Neida må være for innvandring ellers er man rasist. Jeg tenker NORGE KAN IKKE HJELPE ALLE. De som tror vi kan hjelpe kan ikke være annet enn dumme. Jeg er til og med venn med en med afrikansk bakgrunn for han er sammen med ei i vennegjengen min. Han er oppvokst i Norge. Han er heldigvis ikke sånn som tror alt er rasisme.

Ellers blant noen er ALT man sier, gjør og mener rasisme. 

Signerer dette.

Skrevet

Afrikanere, muslimer, mørkhudete amerikanere og endel fra mellom og søramerika er eksperter på å spille offer i alle anledninger. Det er rasistisk om noe ikke går deres vei, selv hvor mye overtramp og grep de driver med.

Anonymkode: d8c29...cd9

• Liker 1
Skrevet
På 12.10.2017 den 15.20, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke rasist, men = rasist; = hersketeknikk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...