AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #1 Skrevet 12. oktober 2017 Hei, Lurer på om noen vet om det går noe spesielt på sørlandet nå? Barnehagegutten vår har vært slapp og hatt feber av og på i tre dager nå, men uten andre symptomer. Ingen matlyst i det hele tatt, og drikker lite, men ingen tegn til omgangssyke så jeg synes det er rart. Vi har fått legetime senere i dag altså. Anonymkode: 9853d...184
Minlillelykke Skrevet 12. oktober 2017 #2 Skrevet 12. oktober 2017 Går det ikke alltid noe i barnehagen på denne tiden da? Vår har ihvertfall vært forkjølet i en måned nå 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #3 Skrevet 12. oktober 2017 Det går noe over hele landet nå, slik er det hver høst Anonymkode: 1d96c...a57 1
våren14 Skrevet 12. oktober 2017 #4 Skrevet 12. oktober 2017 Vet ikke ang Sørlandet men vi hadde 5 slike dager for en måneds tid siden (bor på Østlandet). Fikk beskjed av legen at så lenge almenntilstanden var grei og hun spiste og drakk litt så måtte vi bare se an. Ikke veldig høy feber heller, bare sånn rundt 38. Nok til å måtte være hjemme en hel uke Men kom hjørnetenner samtidig så jeg lurte litt på om det kunne ha noen sammenheng med det...
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #5 Skrevet 12. oktober 2017 Jeg bor på Sørlandet og har vært syk siste uken. Litt feber og slapp, men ingen typisk forskjølelse. Kjenner flere som er syke. Anonymkode: 73b21...f43
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #6 Skrevet 12. oktober 2017 Han er vel forkjølet, akkurat som store deler av resten av befolkningen er på denne tiden av året. Anonymkode: 9f971...c35
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #7 Skrevet 12. oktober 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, Lurer på om noen vet om det går noe spesielt på sørlandet nå? Barnehagegutten vår har vært slapp og hatt feber av og på i tre dager nå, men uten andre symptomer. Ingen matlyst i det hele tatt, og drikker lite, men ingen tegn til omgangssyke så jeg synes det er rart. Vi har fått legetime senere i dag altså. Anonymkode: 9853d...184 Fjerde barnesykdom kanskje? Anonymkode: 28838...197
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #8 Skrevet 12. oktober 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, Lurer på om noen vet om det går noe spesielt på sørlandet nå? Barnehagegutten vår har vært slapp og hatt feber av og på i tre dager nå, men uten andre symptomer. Ingen matlyst i det hele tatt, og drikker lite, men ingen tegn til omgangssyke så jeg synes det er rart. Vi har fått legetime senere i dag altså. Anonymkode: 9853d...184 På hele Sørlandet, faktisk? 🙃 Det går noe hele tiden overalt...🤘 Anonymkode: 891f0...2c2
SesameStreet Skrevet 13. oktober 2017 #9 Skrevet 13. oktober 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Det går noe over hele landet nå, slik er det hver høst Anonymkode: 1d96c...a57 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Han er vel forkjølet, akkurat som store deler av resten av befolkningen er på denne tiden av året. Anonymkode: 9f971...c35 Dette. Det er ganske vanlig med litt sykdom på denne tiden.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #10 Skrevet 13. oktober 2017 Da datteren min gikk i bhg hadde hun ofte bare feber uten andre symptomer. Ikke forkjølet, oppkast eller noe sånt, bare feber og slapp. Det gikk over, nå er hun skolejente og nesten aldri syk Var bare å være hjemme, la henne sove når hun ble trøtt, få i henne litt drikke og vente til det gikk over... Anonymkode: dba40...d14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå