Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bestille fra nettet fordi jeg bor på en liten plass og alle kjenner alle. Hvilken nettside bør jeg velge? Og hva er best av strips og stav? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva du bør velge og fra hvilken side kommer litt an på hva du liker og hvor mye penger du vil legge i det.

Jeg bruker strips, det er desidert billigst. Du kan bestille på eBay, det er nok det aller billigste. Jeg pleier å betale 80-90 kroner tror jeg, for 50 tester. De selges i mindre pakker også. Du får dem antageligvis etter ca. en uke, kanskje litt over. Bestill fra UK, ikke Asia! 

Jeg er også veldig fornøyd med Babyplan sine, de kjøper jeg fra Billige-tester.no. Har dem to dager senere. Der betaler jeg 350 for 35 strips, så de er dyrere. Men de er bedre enn de fra eBay. Billige-tester selger noen som er billigere også, men de har jeg ikke prøvd. Regner med det er som de fra eBay, bare dyrere. 

Begge alternativene jeg har nevnt har staver også, hvis du foretrekker det. Unngå ClearBlue sine med kryss, og unngå generelt tester med blått fargestoff. Rosa er bedre. 

Skrevet

Takk for svar, da blir det billig-tester i første omgang :)  Har tidligere kjøpt test på apoteket de 2 gangene jeg gjort det, men der koster de jo endel. Nå som vi har planer om å starte prøvingen er jeg interessert i noe billigere :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...