Gjest Ninakanin Skrevet 27. januar 2005 #101 Skrevet 27. januar 2005 En irsk setter! Begynner å bli gammel, men han koser seg masse på tur, løper rundt forbi og hopper og spretter
Gjest Lompa Skrevet 27. januar 2005 #102 Skrevet 27. januar 2005 En irsk setter! Begynner å bli gammel' date=' men han koser seg masse på tur, løper rundt forbi og hopper og spretter [/quote'] Passer godt med en liten "engle"-kanin,da! (Som egentlig er så full av faen som en liten djevel! :-) ) *Fikser Elvis-sleiken og gauler: You look like a rabbit...)loooook like a rabbit)You walk like a rabbit...talk like a rabbit...but I got wiiiiiiiise.........................Yoooooooouuu`re the devil in sisquise, oh yes you aaaare, devil in disquise,mmmmmm......*
Gjest Ninakanin Skrevet 27. januar 2005 #103 Skrevet 27. januar 2005 Jeg pleier å synge den på norsk når jeg hører på elvis inne på kjølen på jobb, på full guffe!!! Står og fyller på brus og melk og all slags drit, og synger for full hals: "Du ser ut som en engeeel, går som en eeeengel...osv... Duuuuu er engelen i forkledniiiing!!" Av alle sanger å velge.. Folk skvetter jo når de åpner dørene og skal hente seg noe, haha! Men jo, han passer veldig godt til meg, han gjør det. Og i dag måtte jeg le, la plutselig merke til at vi matcher i turantrekket vårt Jeg har kjøpt en ny rød jakke med litt sølvaktige "stoffbiter" i sømmene, og hunden min sin sele er rød med sølvfarget refleks-bånd enkelte steder! Haha, vi er så kuuuule
Gjest Ninakanin Skrevet 27. januar 2005 #104 Skrevet 27. januar 2005 (Som egentlig er så full av faen som en liten djevel! :-) ) Er jeg full av faen...?
Gjest Lompa Skrevet 27. januar 2005 #106 Skrevet 27. januar 2005 Endelig bevist, jeg er synsk! *Foretar den karakteristiske hoftevrikken,slenger litt med dårelokken,og blunker lurt, mens jeg smugtitter på heftet med "Norsk lam - kjøtt i verdensklasse"...*
Gjest Ninakanin Skrevet 27. januar 2005 #107 Skrevet 27. januar 2005 Som hund' date= som eier. Jeg fikk ham da jeg var 13, og da hadde jeg nettopp farget håret kastanjerødt. Haha, daaaa var vi like da! (irske settere er kastanje/mahogni/kobber-røde)
Gjest GreenSky Skrevet 27. januar 2005 #108 Skrevet 27. januar 2005 "Norsk lam - kjøtt i verdensklasse"...*
Gjest Ninakanin Skrevet 27. januar 2005 #110 Skrevet 27. januar 2005 Endelig bevist, jeg er synsk! *Foretar den karakteristiske hoftevrikken,slenger litt med dårelokken,og blunker lurt, mens jeg smugtitter på heftet med "Norsk lam - kjøtt i verdensklasse"...* :o Ouuuuh, foxy lady
Gjest Ninakanin Skrevet 27. januar 2005 #111 Skrevet 27. januar 2005 Er du full av faen eller faen så full? Har du sett meg i albumet eller?
Popcorn Skrevet 27. januar 2005 #112 Skrevet 27. januar 2005 Du så ikke så full ut. Men hva vet jeg? "Hun var drita full og jeg var full av dritt..."
Gjest Ninakanin Skrevet 27. januar 2005 #113 Skrevet 27. januar 2005 Er å snu setninger det eneste trikset du har på lager eller..?
Popcorn Skrevet 27. januar 2005 #118 Skrevet 27. januar 2005 Smoothies? Lompa, de tror ikke at jeg kan være morsom. :-(
Gjest Ninakanin Skrevet 27. januar 2005 #119 Skrevet 27. januar 2005 Pleier dere å lage lompe med vaniljeyoughurt på?
Popcorn Skrevet 27. januar 2005 #120 Skrevet 27. januar 2005 Det høres ikke spesielt godt ut. Men jeg har lovet Lompa vanlijeis til i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå