aline Skrevet 25. januar 2005 #21 Skrevet 25. januar 2005 titter forsiktig inn og ser på alle som skal treffes for å skremme wodan....
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2005 #22 Skrevet 25. januar 2005 titter forsiktig inn og ser på alle som skal treffes for å skremme wodan.... :trøste: Du er naturligvis også inkludert. *skriker etter lompa* kan du legge inn aline i headingen
Gjest Litjmæ Skrevet 25. januar 2005 #23 Skrevet 25. januar 2005 :trøste: Du er naturligvis også inkludert. *skriker etter lompa* kan du legge inn aline i headingen Hm... var visst med i headingen jeg... må jeg skremme wodan da? Bø!
aline Skrevet 25. januar 2005 #24 Skrevet 25. januar 2005 Hm... var visst med i headingen jeg... må jeg skremme wodan da? Bø! trokke det hjelper å skremme wodan, det her jeg gjort for leeeeeenge siden, og jeg var likevel ikke med her altså.... (kaaan ha noe med at utgangspunktet for tråden ikke dreide seg om verken treff eller wodan, men pytt...) og Gamle Alex; takk..... jeg vil og være med den dagen du får somla deg til å møte oss altså!!
Gjest Litjmæ Skrevet 25. januar 2005 #25 Skrevet 25. januar 2005 trokke det hjelper å skremme wodan, det her jeg gjort for leeeeeenge siden, og jeg var likevel ikke med her altså.... (kaaan ha noe med at utgangspunktet for tråden ikke dreide seg om verken treff eller wodan, men pytt...) Jo, jeg syntes liksom det var en avsporing, men jeg er visst ganske lettpåvirket i dag Wodan, hvis du ble redd så var dekke meninga altså :trøste:
aline Skrevet 25. januar 2005 #26 Skrevet 25. januar 2005 lammekjøttet og alle hans gamle appelsiner... han hadde nok likt seg på ett treff med ham og alle oss ja...
LilleBille Skrevet 25. januar 2005 #27 Skrevet 25. januar 2005 lammekjøttet og alle hans gamle appelsiner... han hadde nok likt seg på ett treff med ham og alle oss ja... Hvor kom appelsinen fra :klø: .. Men det er klart han hadde likt seg... Tenk å få være midpunkt med så mye damer da... (bare hør med Lurven .. han pleier jo gjerne å kommer ... og han er sikk ut til å ha tatt så mye skade av det...)
Gjest Lompa Skrevet 25. januar 2005 #28 Skrevet 25. januar 2005 Men jisses, at jeg ikke fikk med aline i headingen har da ingenting å si for om un kan være med å skremme wodan eller ei. Når får jeg forresten treffe henne? og wodan,søte,lille du ( ?) hva i all verden får deg til å tro at det er trygt bak meg?Men helt greit, stå der i din falske trygghet du,vennen. *Strekker en hånd bak seg og klapper "beroligende" på wodan,som står der og skjelver av skrekk*
Superlammet Skrevet 25. januar 2005 #30 Skrevet 25. januar 2005 :o You are all vixens!!!! :o *rygge forskremt*
LilleBille Skrevet 25. januar 2005 #31 Skrevet 25. januar 2005 Er du lettskremt :o .. trodde ikke det med den avataren
Superlammet Skrevet 25. januar 2005 #32 Skrevet 25. januar 2005 Er du lettskremt :o .. trodde ikke det med den avataren .....appelsiner......
Superlammet Skrevet 25. januar 2005 #34 Skrevet 25. januar 2005 Passe seg.... :fy: Kem æ?? :-? *ser uskyldig ut*
Gjest Litjmæ Skrevet 25. januar 2005 #35 Skrevet 25. januar 2005 :o E du trønder du å? Einnu ein? ojojoj...
Superlammet Skrevet 25. januar 2005 #36 Skrevet 25. januar 2005 :o E du trønder du å? Einnu ein? ojojoj... Nei, men jeg er halvt nordlending og har noe same, noe skotsk, og noe annet rart i blodet...
LilleBille Skrevet 25. januar 2005 #37 Skrevet 25. januar 2005 Nei' date=' men jeg er halvt nordlending og har noe same, noe skotsk, og noe annet rart i blodet... Lopper??? :o
LilleBille Skrevet 25. januar 2005 #39 Skrevet 25. januar 2005 .. men det er ikke alltid det stemmer vet du...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå