Gå til innhold

Suz,Alex,Espera,Billa,wodan og litjmæ...

Anbefalte innlegg

Gjest Ninakanin
Skrevet

Ja jeg tar meg så gruelig nær av noen innlegg i kveld, liker det ikke. Pleier som regel å ta lett på ting her inne, men i dag traff hun ene frøken dings'a feil knapper. :sur:

Anywaaaaay :kul:

Hvem er det som er våkne nå da mon tro? Du fighter, iallefall :):klem:

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Er her, jeg ja. :) Det er litt rart. A propos det med silikon. Folk reagerer på det, men det er da langt flere enn sykelige overvektige som slanker seg. Og det er greit. :klø:

Gjest Ninakanin
Skrevet

Tror folk bare har lett for å mene ting på områder de egentlig ikke har peiling. Jeg for eksempel uttaler meg ofte om utenriks-ting jeg gjerne ikke er heeeelt stødig i, men jeg henger meg på debatten fordi det er innteressant. Og så ender jeg opp med å tråkke noen på tærne, noen som har peiling.

Jeg innser iallefall når jeg prater om noe jeg ikke har snøring på..

Jajja, fighter, her er vi, midt på natten :) Hva driver du med? Sånn bortsett i fra å sitte ved pc'en :) Gjort på i dag, feks?

Gjest Bellatrix
Skrevet

Slappet av og blitt frisk fra en forkjølelse/bihulebetennelse. :) Ogå har jeg vært mye på kg. :)

Gjest Ninakanin
Skrevet

Ja jeg leste litt i dagboken din i går, så du ikke hadde vært helt i form..

Jeg har faktisk klart å lese litt pensum i dag, er kjempestolt, har slitt med leseangst og depresjon i ett år, så det er deilig å kjenne at jeg fikser ting igjen :) Det kapittelet virker nesten som en slags gulrot på resten av meg, nå vil jeg se hva annet jeg klarer også.. :)

Gjest Bellatrix
Skrevet

Bra at du får lest. Angst og depresjon er ikke bra. Men bruk de gode dagene på en positiv måte. Men nå blir vil vel litt for seriøse her, kanskje vi skal bevege oss inn i en dagbok?

Skrevet

Er det ikke godt å ha denne tråden når andre i ett annet forum her inne nesten gir deg magesår, ninakanin?

*Trøsteklemmer på på den gode,lille kaninen.*

Og du; dropp gulrota.Det handler jo om lam,appelsiner,is og annet godt her.....Må forresten ta et møte om det snart,synes jeg....

Gjest Ninakanin
Skrevet

Ja jeg kommer på besøk jeg!!

Eh, host kremt... Eh, APPELSINER OG..EH..sexy LAM!!! :sexy: :sexy: :sexy:

Tror dette skulle avlede litt ;)

Gjest Ninakanin
Skrevet

Hehe magesår ja, det er søren meg ikke langt ifra.. Og jeg som er så fredelig og fordragelig til vanlig!!

Jajaaaa... Hadde vært greit med litt lam nå. Forresten, hva er jeg for noe? Jeg er vel ikke en appelsin?

Skrevet

Du ER bare den søte,lille kaninen i forkledning,du!:-)

Har vært innom dagboka di og nå setter jeg kursen for slåsskjempen sin...

Gjest Ninakanin
Skrevet

Så koselig :) Jeg er også på besøk hos fighter! Nå le vi en liten nattklubb, så koselig :)

Og jeg er uniiiik, for jeg er den eeeneste kaninen :)

Gjest Bellatrix
Skrevet

Bra med kaniner, men dere er vel glad i vandrende katter også? Det verste er at jeg egntlig ikke liker katter noe spesielt...

Gjest Ninakanin
Skrevet
Bra med kaniner' date=' men dere er vel glad i vandrende katter også? Det verste er at jeg egntlig ikke liker katter noe spesielt...[/quote']

:ler:

Og joda, når du hadde "ferie" savnet jeg deg faktisk, selv om jeg ikke kjente deg så godt! Gjør jo egentlig ikke det nå heller, men det er rart det her inne på KG. Man blir litt glad i folk allikevel!

Lompa, kan jeg være en kirsebærkanin?

Gjest Bellatrix
Skrevet

Husker du skrev at du savnet meg. Jeg hadde tenkt på det en stund at jeg skulle komme tilbake, men da du og Billa skrev at dere savnet meg klarte jeg ikke å gjemme meg lenger. Ble litt rørt. :)

Gjest Ninakanin
Skrevet

Meg?! Oj, er jeg en av dem som fikk den berømte katta tilbake!? *sinnsykt smigret*

(håper jeg ikke leste feil der, da har jeg driti mi ut..)

Gjest Bellatrix
Skrevet

Joda. Det var deg. Jeg hadde som sagt tenkt på det, men ble ikke helt enig med meg selv om når før b.l.a. du overtalte meg til å komme tilbake.

Gjest Ninakanin
Skrevet

Det skal jeg fortelle Sniglå... :sjenert: *kjempestolt*

Skrevet

Digger katter, jeg. Og biller. og grønske...og kaniner. (kirsebær???) og alle dere andre....DIGGER dere og!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...