AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #1 Skrevet 12. oktober 2017 Har aldri vært i babyshower før, så aner ikke hva jeg skal gi. Kunna tenkt meg å lage ett vogn/babyteppe, men er det innafor? Er en OK god venninne. Skal også ha med mat og drikke. Regner med gavene skal åpnes forran alle, og jeg kjenner knapt halvparten av de, så vet ikke hva de andre tenker å gi i gave eller hva de synes er greit. Anonymkode: 18acb...cb5
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #2 Skrevet 12. oktober 2017 Vognteppe er en kjempefin gave!:-) i min babyshower fikk jeg bl.a strikket genser + bukse og lue, diverse klær, bøker til babyen, praktiske ting som salver osv :-) jeg skal i babyshower til ei venninne straks, og gaven fra meg kommer til å være ei kurv fyllt med forskjellige tig, feks: smokker, gulpekluter, smekke, et pledd, ammeinnlegg, våtservietter, bæsjeposer, engangs stelleunderlag, en body, kosebamse, ansiktsmaske til mor, et blad, og sikkert noe annet småtteri:-) har handlet mye på salg, så det blir ikke så kostbart:-) Anonymkode: b08d4...33e 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #3 Skrevet 12. oktober 2017 Ja lag gjerne et vognteppe. Hjemmelaget er alltid kjekt å få ❤️ Anonymkode: f54be...99a 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #4 Skrevet 12. oktober 2017 Hei. Hvos dere skal dusje babyen deres. Så kan et håndkle eller babyolje være en fin gave til babyen. Regner med at de har såpe fra før? Anonymkode: bb632...878 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #5 Skrevet 12. oktober 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Vognteppe er en kjempefin gave!:-) i min babyshower fikk jeg bl.a strikket genser + bukse og lue, diverse klær, bøker til babyen, praktiske ting som salver osv :-) jeg skal i babyshower til ei venninne straks, og gaven fra meg kommer til å være ei kurv fyllt med forskjellige tig, feks: smokker, gulpekluter, smekke, et pledd, ammeinnlegg, våtservietter, bæsjeposer, engangs stelleunderlag, en body, kosebamse, ansiktsmaske til mor, et blad, og sikkert noe annet småtteri:-) har handlet mye på salg, så det blir ikke så kostbart:-) Anonymkode: b08d4...33e Hva skal du gi i barselgave? Anonymkode: 8075c...033
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #6 Skrevet 13. oktober 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva skal du gi i barselgave? Anonymkode: 8075c...033 Da gir jeg klær :-) Anonymkode: b08d4...33e
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #7 Skrevet 15. oktober 2017 På 13.10.2017 den 10.48, AnonymBruker skrev: Da gir jeg klær :-) Anonymkode: b08d4...33e What.....? Er ikke babyshowergave istedetfor barselgave da??? Må man gi to gaver til samme baby? Det er jo vilt! Anonymkode: c57eb...9e5
Gjest Magnifiq Skrevet 15. oktober 2017 #8 Skrevet 15. oktober 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: What.....? Er ikke babyshowergave istedetfor barselgave da??? Må man gi to gaver til samme baby? Det er jo vilt! Anonymkode: c57eb...9e5 Nei, vee babyshower gir man gave da, og ikke når baby blir født.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå