Gå til innhold

Hvilke diskusjoner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke diskusjoner henger dere mest på og hvilke diskusjoner er det bare innom når dere virkelig ikke har noe annet å ta dere til?

Skrevet

Jeg går først og fremst etter forum. Snikk-snakk-forumet f.eks "sparer" jeg til jeg kjeder meg eller føler jeg trenger å le litt. :)

Ellers henger jeg mest på "generell debatt", "forbruker og økonomi", "kropp osv", "velvære osv" og "samlivs"-forumet. Ingen spesielle diskusjoner.

Hvis jeg har mye "dødtid" så leser jeg alt jeg kommer over,..uten at jeg nødvendigvis deltar. :)

Gjest Valhalla
Skrevet

Aktuelle saker, generell debatt, og Skråblikk og generaliseringer der mine tråder ofte blir flyttet :-)

Skrevet

Alt etter humøret.

Går alltid på "nye innlegg" og svarar på ting der. Avogtil les eg og svarar på alt som har et snev av interesse, og nokre gongar gidd eg ikkje å kike på nokon ting og blar gjennom 20 sider uten å finne noko fornuftig. :ler:

Mat og drikke er eg kun på viss eg leitar etter ei spesiell oppskrift. Kjæledyr er eg ALDRI på. Likar nokre av ordleikane, men ikkje sånne med kva klokka er, navn og sånne teite ting. Sjelden på prøvere, religion og sport.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Les min signatur, og du skjønner (kanskje) hvor jeg trives best ;).

Skrevet
Borte bra, men 127.0.0.1 er best.

Åååååh! NÅ begynner du å minne om en ekte nerd ;)

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Åååååh! NÅ begynner du å minne om en ekte nerd ;)

Anything to turn you on, baby :briller: <<---nærmeste jeg kom :nerd-med-tjukke-brilleglass-smiley:

Skrevet

Jeg er litt overalt når jeg kjeder meg, men som oftest blir det kultur og underholdning, mat og drikke, samliv og noen dagbøker. Bruker også nye innlegg endel, og da hopper jeg innom det som er interessant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...