Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg ikke er så veldig gammel ennå spør jeg dere kloke damer og menn med livserfaring :wink:

Har fått litt kontakt med en på 25 (selv er jeg 18 ).

Kjenner han litt fra før gjennom foreldrene våre som er gode venner, men pga aldersforskjellen har jeg ikke fått så god kontakt med ham før nå i det siste.

Det begynte med at han kom bort til meg på fest en gang, spanderte øl, og vi snakket en del sammen før vi danset tett :sjarmor:

Han bor ikke hjemme så jeg ser han ganske sjelden, men etter denne kvelden har jeg møtt ham 2 ganger til på fest og han er alltid hyggelig og vil ha meg med å danse, spanderer drinker og kommer bort ofte og slår av en prat. Han har kalt meg ting som knalldame og søt og sjarmerende, og sist gang ba han om nummeret mitt og lovte å sende noen meldinger nå og da :)

Han er en gentleman (behandler alle damer bra) og har aldri prøvd seg på noe mer enn litt stryking på rompa under en tett dans (og da spurte han først!), eller sagt noe som tydet på at han bare var ute etter en ting. Han har også et ganske bra forhold til foreldrene mine.

Sist gang jeg så ham dro han dagen etterpå og skulle være borte i 2 mnd. Han har sendt meg noen meldinger siden han dro (for ca 3 uker siden) men bare om dagligdagse ting.

Hver gang jeg har møtt ham har han sagt ting som at jeg må komme å besøke ham og sist gang sendte han meg en melding og sa at han ikke fikk gitt meg en klem, så vi fikk ta det igjen senere.

Hva tror dere? Sender han meldinger og sånt bare for å være høflig (noe han absolutt er)? Eller kan han være ute etter noe mer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det virker som om han er interessert jeg :)

Gjest Embla s
Skrevet
Jeg synes det virker som om han er interessert jeg :)

Åja :Nikke:

Skrevet

Synes det høres ut som om han bare flørter, jeg.....

Skrevet

høres ut som han er interissert...

men det svaret kan du egentlig bare få av ham..

Skrevet

Eg trur garantert at han er interessert. :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Han er gutt. Han er 25. Du er 18. Han vil ha sex.

Skrevet

Takker alle for svar :) Og til deg Cata: Hvordan mener du man kan skille mellom uskyldig flørting og flørting som i at man vil noe mer...

Gjest Catwoman
Skrevet

Han virker for å være mer en bare høflig ja, tror nok han er litt interessert :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...