AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #1 Skrevet 12. oktober 2017 I så fall hvordan finner jeg det ut? Anonymkode: 622fc...c9a
Hjertefisk Skrevet 12. oktober 2017 #3 Skrevet 12. oktober 2017 Nope, ingen sjangs. Det er kun hvis de liker eller kommenterer noe du har lagt ut, og du får en notification om det. Eventuellt at du får tilgang til mobilen/pc'en til vedkommende og gransker historikken hans/hennes.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #4 Skrevet 12. oktober 2017 Hvis du mener om noen har sjekket ut profilen din og dere ikke er venner på face, kan personen dukke opp på venneforslag. Men hvis dere har felles venner eller det er en venn kan du ikke vite det. Men hvis du er paranoid i forhold til at én person sjekker profilen din som du ikke ønsker gjør det, er det jo bare til å bruke sikkerhetsinnstillingene og begrense innsyn eller blokkere den personen så den personen ikke ser deg på face i det hele tatt? Anonymkode: ee2a1...eb6
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #5 Skrevet 12. oktober 2017 Jeg har bare 50 venner og over 90 sett på den siste videoen jeg la ut, noia for at x,n min er en av dem, Stalker ass.. omfg.. jævla mørkt Anonymkode: 7d6a6...99a
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #6 Skrevet 12. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har bare 50 venner og over 90 sett på den siste videoen jeg la ut, noia for at x,n min er en av dem, Stalker ass.. omfg.. jævla mørkt Anonymkode: 7d6a6...99a Er innstillingene vis til kun venner er d kun venner som har sett. Anonymkode: ba30d...775
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #7 Skrevet 12. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har bare 50 venner og over 90 sett på den siste videoen jeg la ut, noia for at x,n min er en av dem, Stalker ass.. omfg.. jævla mørkt Anonymkode: 7d6a6...99a Det er antagelig bare fordi videoen kan sees av dine venners venner også. Hvis du bare blokkerer eksen din, eksisterer du ikke på face for eksen. Det er ikke verre enn det om du ikke vil at eksen skal sjekke ut siden din. Anonymkode: ee2a1...eb6
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #8 Skrevet 12. oktober 2017 Det finnes en app som viser hvem så kikker på insta og fb profilen din ja. Husker ikke hva den heter, men du kan google det. Det var ganske dyr da, men den funket. Anonymkode: 9ba58...cc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå