AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #1 Skrevet 12. oktober 2017 Har møtt en gutt på jobben, der jeg synes vi fikk en veldig god kjemi. Vi prata så lett om alt og ingenting, og han synes at pga meg så gikk tida på jobben veldig fort. Det var på en jobb der man har muligheten til å prate mye, en ganske fri jobb kan man si. Uansett da, jeg tok kontakt med ham på Facebook, da jeg visste at det var kun den ene gangen jeg kom til å se ham på jobb. Jeg ville fortsette å ha kontakt med ham på fritiden og sendte ham derfor en melding. Vi avtalte fort å møtes da han skjønte at jeg likte ham. Vi var sammen hos ham og prata mye. Han stilte meg veldig mange spørsmål om meg, aldri har jeg møtt en før som virka så interessert i livet mitt:) vi fant også ut at vi hadde mye til felles, med tanke på hva vi liker, interesserer oss for, osv. Det eneste som jeg syntes ødela var at han kyssa meg og rett etterpå spurte meg om vi skal ha sex. Jeg svarte nei og dro hjem. Dagen etter skrev jeg til han at vi bør avlyse vår neste date (som vi hadde snakka om da jeg var hos ham). Han skjønte at jeg tenkte at han ville ha sex og beklaget for det. Jeg skrev at han ikke trengte å beklage for det, men at vi bare ikke ville det samme. Han bekreftet at det stemmer på sin neste melding. Etterpå skrev jeg at siden jeg ikke får datet han så kan jeg like godt bare møtes for å ha sex med ham, siden jeg syntes at han var så kjekk! Jeg ombestemte meg like etter at jeg sendte ham denne meldingen (uten å si det til ham). Så istedet, sa jeg bare at jeg tar kontakt når jeg vil møtes igjen. 2 uker gikk, og han tatt kontakt med meg og spurte meg om å møtes. Sånn typ to ganger på rad. Jeg svarte at jeg ikke ville møtes fordi jeg ikke ville bare ha sex. Han skrev: "hvem sier at vi skal ha sex?" Og "om vi hadde hatt sex så okei, men om ikke så javell". Han skrev også: "jeg syntes at du var bare interessant. Med andre ord, jeg må ikke ha sex med deg". Jeg tolket det som at han ville møte meg fordi han likte meg. Så jeg svarte med at jeg kan møte ham om en ukes tid, ettersom jeg skulle være bortreist i en hel uke. Uka gikk, jeg tok kontakt. Da avlyser han avtalen og og begrunner med at han egentlig ikke er en person som har kun sex med jenter kun for å ha sex med de. Han har møtt jenter kun for sex før, men han var ikke særlig glad i det, fordi han følte seg skitten av å bare ligge med de. Jeg visste ikke helt om jeg kunne tro pp det, og trodde han bare spilte et spill for å ikke virke som at han er en drittsekk som tømmer og rømmer. Han virka som en player for meg. Jeg prøvde å forstå hvorfor han sa disse tingene til meg. Så utviklet det seg til en krangel der jeg fortalte ham at jeg tolket ham som at han ville ha sex med meg uten å innrømme det. Han mente at han tolket meg som at jeg ville kun ha sex siden jeg nevnte det dagen etter at jeg var hos ham. Men jeg hadde ombestemt meg og sagt ifra. Han mente at om vi kom til å møtes igjen, at sex lå veldig i kortene. Derfor var han i tvil om han skulle møte meg eller ikke. Og derfor avlyste han sist gang vi avtalte å møtes. Jeg fortalte han at det ikke var slik jeg hadde tolket vår avtale om hvorfor vi kom til å møtes igjen. Jeg ville bare bli bedre kjent uten å rushe med å ha sex med ham. Han mistolket meg tydeligvis, og for å avslutte krangelen vår, spurte han meg om å kun være venner. For han likte meg som person. Det jeg lurer på er om han var genuint ærlig med meg angående at han ikke hadde baktanker om å ha sex med meg og kun det? Jeg har en regel om at dersom en gutt gir inntrykk for at han vil ha sex på første date, så er det kun dette han vil ha. Derfor var det vanskelig for meg å stole på det han sa om at han ikke er spesielt glad i å ligge med jenter. Anonymkode: e14c0...691
HalldirV2 Skrevet 12. oktober 2017 #2 Skrevet 12. oktober 2017 Dette var som tatt ut av en Skam episode 😆 19
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #3 Skrevet 12. oktober 2017 4 minutter siden, HalldirV2 skrev: Dette var som tatt ut av en Skam episode 😆 Er det? Har ikke sett skam Anonymkode: 752da...6e3
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #4 Skrevet 12. oktober 2017 Eeeh, er dere gamle nok til å ha sex? Anonymkode: 6bf1d...cb4 11
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #5 Skrevet 12. oktober 2017 Perfekt eksempel på at det går an å prate noe i hjel i alle fall.. Treff han og ta det som det kommer. Anonymkode: ad691...20a 14
Sykkelkopp Skrevet 12. oktober 2017 #6 Skrevet 12. oktober 2017 Herlighet for et surr Du vil avlyse neste date fordi han vil ha sex, men så tenker du at siden han vil ha sex, kan dere likegodt møtes for sex, men når du har sagt det til ham så sier du at du ikke vil møtes for sex Kanskje det er best du holder deg innendørs for deg selv 24
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #7 Skrevet 12. oktober 2017 Kan du ikke bare si rett ut til ham; hva er hans intensjoner med deg? Hva er best tenkelige utfall? Og så svarer du det samme til ham. Ikke noe mer tull nå - få klarhet! Anonymkode: 5fe3c...ca8 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #8 Skrevet 12. oktober 2017 Jeg og lurer på om du er gammel nok til å ha sex, for dette var spesielt. Anonymkode: a90bf...b0d 4
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #9 Skrevet 12. oktober 2017 Her synes jeg faktisk det er du som gir ham blandede signaler. Anonymkode: 54749...080 18
Horten Market Skrevet 12. oktober 2017 #10 Skrevet 12. oktober 2017 Helt på sin plass at du stiller noen spørsmål her. Ja, hvorfor foreslo han sex første dagen, når han senere sier at han ikke liker å bare ha sex med kvinner, og det er det? Dette høres ut som en fyr som er vant med respons fra kvinner. Viste han "genuin" interesse bare for å få deg i senga? Hvis han har seriøse hensikter, så var han for rask på labben med deg. Men inntrykket jeg sitter igjen med er at han både ønsket deg raskt til sengs, og et seriøst forhold. Hvorfor ikke gi ham en sjans til å vise det? Bruk et par måneder på å bli ordentlig kjent, uten sex. Går han med på det? 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #11 Skrevet 12. oktober 2017 Selvfølgelig har han ikke IKKE hatt baktanker, når han spurte deg om du ville ha sex med han første gangen dere hang sammen, og han spurte igjen om å møtes en annen dag. Såklart sex som baktanke men for å ikke havne i "drittsekk" kategorien prøver han å ro seg inn igjen nå. Hva spiller det for noen rolle egentlig? Dere har jo allerede avgjort og kartlagt at dere ikke vil det samme, så jeg syntes ikke du burde ha noe mer med han å gjøre med mindre du syntes det er fint nok å ha uforpliketende sex /pulevennskap. Det kommer ikke til å utvikle seg til noe mer selvom han møter deg flere ganger og dere har sex flere ganger, han vil jo ikke ha noe dame uansett. Anonymkode: 7bde2...c12 3
Gjest Froning Skrevet 12. oktober 2017 #12 Skrevet 12. oktober 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en regel om at dersom en gutt gir inntrykk for at han vil ha sex på første date, så er det kun dette han vil ha. Derfor var det vanskelig for meg å stole på det han sa om at han ikke er spesielt glad i å ligge med jenter. Dette er ikke en universell sannhet for menn. Noen vil alltid kun være ute etter sex, men man lurer seg selv om man tror man kan spå intensjonen til en mann basert på når han viser seksuell interesse. Skjønner såklart at man vil beskytte seg selv fra å bli utnyttet og såret, men det gjør ikke disse reglene til mindre propaganda av den grunn.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #13 Skrevet 13. oktober 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Her synes jeg faktisk det er du som gir ham blandede signaler. Anonymkode: 54749...080 Jeg skrev til ham at jeg kunne møte ham for sex, fordi han introduserte den tanken. Men så ombestemte jeg meg og avslo invitasjonen til å møtes igjen fordi jeg ikke ville møtes for sex. Det skrev jeg til ham. Så hvordan kan dette være blandede signaler? Anonymkode: e14c0...691
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #14 Skrevet 13. oktober 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skrev til ham at jeg kunne møte ham for sex, fordi han introduserte den tanken. Men så ombestemte jeg meg og avslo invitasjonen til å møtes igjen fordi jeg ikke ville møtes for sex. Det skrev jeg til ham. Så hvordan kan dette være blandede signaler? Anonymkode: e14c0...691 Nettopp derfor. Du sier en ting først. Kort tid etter, sier du noe helt annet. Han forstår ikke hva som foregår i tankene dine, og hvorgor du ombestemmer deg plutselig. Han ser bare hva du sier og gjør, og analyserer ikke handlingene dine. Mest sannsynlig tenker han at du ikke vet hva du vil, eller at du bare tuller med ham, eller at du Ikke er helt mentalt stabil. Anonymkode: 54749...080 7
meeeg9 Skrevet 13. oktober 2017 #15 Skrevet 13. oktober 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nettopp derfor. Du sier en ting først. Kort tid etter, sier du noe helt annet. Han forstår ikke hva som foregår i tankene dine, og hvorgor du ombestemmer deg plutselig. Han ser bare hva du sier og gjør, og analyserer ikke handlingene dine. Mest sannsynlig tenker han at du ikke vet hva du vil, eller at du bare tuller med ham, eller at du Ikke er helt mentalt stabil. Anonymkode: 54749...080 Skjønner! Vel, takk for svar. Jeg forstår nå hvordan jeg kan misforstås av andre, utifra hva du og andre har svart meg her:) Jeg lærer visst aldri, er andre gangen dette skjer! 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #16 Skrevet 14. oktober 2017 På 12.10.2017 den 11.14, AnonymBruker skrev: Perfekt eksempel på at det går an å prate noe i hjel i alle fall.. Treff han og ta det som det kommer. Anonymkode: ad691...20a På 12.10.2017 den 11.41, Horten Market skrev: Helt på sin plass at du stiller noen spørsmål her. Ja, hvorfor foreslo han sex første dagen, når han senere sier at han ikke liker å bare ha sex med kvinner, og det er det? Dette høres ut som en fyr som er vant med respons fra kvinner. Viste han "genuin" interesse bare for å få deg i senga? Hvis han har seriøse hensikter, så var han for rask på labben med deg. Men inntrykket jeg sitter igjen med er at han både ønsket deg raskt til sengs, og et seriøst forhold. Hvorfor ikke gi ham en sjans til å vise det? Bruk et par måneder på å bli ordentlig kjent, uten sex. Går han med på det? Det ble for mye surr, så jeg sendte ham en lang melding der jeg forklarte ham hvordan jeg så på hele denne situasjonen. Han skrev tilbake at jeg hadde misforstått absolutt alt. Og fra de svarene jeg har fått her, så forstår jeg at jeg har gitt ham blandede signaler uten å kommunisere godt nok med ham. Jeg prøvde å sette meg inn i hans sko og se på situasjonen fra hans side, og forstår hvordan han kunne misforstå meg. Jeg skrev til ham igår om at jeg kunne tenkt meg å prøve å møtes igjen og ta ting derfra. Så nå får jeg se om han tar kontakt med meg igjen Anonymkode: e14c0...691
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #17 Skrevet 14. oktober 2017 På 12.10.2017 den 11.18, Sykkelkopp skrev: Herlighet for et surr Du vil avlyse neste date fordi han vil ha sex, men så tenker du at siden han vil ha sex, kan dere likegodt møtes for sex, men når du har sagt det til ham så sier du at du ikke vil møtes for sex Kanskje det er best du holder deg innendørs for deg selv Ikke ofte jeg syns du har noe fornuftig å si, men her fikk du en like av meg iafall Anonymkode: 6e1b1...9fd 4
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #18 Skrevet 16. oktober 2017 På 12.10.2017 den 11.18, Sykkelkopp skrev: Herlighet for et surr Du vil avlyse neste date fordi han vil ha sex, men så tenker du at siden han vil ha sex, kan dere likegodt møtes for sex, men når du har sagt det til ham så sier du at du ikke vil møtes for sex Kanskje det er best du holder deg innendørs for deg selv Jeg ombestemte meg. Er det ikke lov? Anonymkode: e14c0...691
Sykkelkopp Skrevet 16. oktober 2017 #19 Skrevet 16. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg ombestemte meg. Er det ikke lov? Anonymkode: e14c0...691 Du er vanskelig. Såklart det er lov. Men sånne konstante blandede signaler og endringer i planene er utrolig slitsomt 7
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #20 Skrevet 17. oktober 2017 På 12.10.2017 den 10.18, AnonymBruker skrev: Har møtt en gutt på jobben, der jeg synes vi fikk en veldig god kjemi. Vi prata så lett om alt og ingenting, og han synes at pga meg så gikk tida på jobben veldig fort. Det var på en jobb der man har muligheten til å prate mye, en ganske fri jobb kan man si. Uansett da, jeg tok kontakt med ham på Facebook, da jeg visste at det var kun den ene gangen jeg kom til å se ham på jobb. Jeg ville fortsette å ha kontakt med ham på fritiden og sendte ham derfor en melding. Vi avtalte fort å møtes da han skjønte at jeg likte ham. Vi var sammen hos ham og prata mye. Han stilte meg veldig mange spørsmål om meg, aldri har jeg møtt en før som virka så interessert i livet mitt:) vi fant også ut at vi hadde mye til felles, med tanke på hva vi liker, interesserer oss for, osv. Det eneste som jeg syntes ødela var at han kyssa meg og rett etterpå spurte meg om vi skal ha sex. Jeg svarte nei og dro hjem. Dagen etter skrev jeg til han at vi bør avlyse vår neste date (som vi hadde snakka om da jeg var hos ham). Han skjønte at jeg tenkte at han ville ha sex og beklaget for det. Jeg skrev at han ikke trengte å beklage for det, men at vi bare ikke ville det samme. Han bekreftet at det stemmer på sin neste melding. Etterpå skrev jeg at siden jeg ikke får datet han så kan jeg like godt bare møtes for å ha sex med ham, siden jeg syntes at han var så kjekk! Jeg ombestemte meg like etter at jeg sendte ham denne meldingen (uten å si det til ham). Så istedet, sa jeg bare at jeg tar kontakt når jeg vil møtes igjen. 2 uker gikk, og han tatt kontakt med meg og spurte meg om å møtes. Sånn typ to ganger på rad. Jeg svarte at jeg ikke ville møtes fordi jeg ikke ville bare ha sex. Han skrev: "hvem sier at vi skal ha sex?" Og "om vi hadde hatt sex så okei, men om ikke så javell". Han skrev også: "jeg syntes at du var bare interessant. Med andre ord, jeg må ikke ha sex med deg". Jeg tolket det som at han ville møte meg fordi han likte meg. Så jeg svarte med at jeg kan møte ham om en ukes tid, ettersom jeg skulle være bortreist i en hel uke. Uka gikk, jeg tok kontakt. Da avlyser han avtalen og og begrunner med at han egentlig ikke er en person som har kun sex med jenter kun for å ha sex med de. Han har møtt jenter kun for sex før, men han var ikke særlig glad i det, fordi han følte seg skitten av å bare ligge med de. Jeg visste ikke helt om jeg kunne tro pp det, og trodde han bare spilte et spill for å ikke virke som at han er en drittsekk som tømmer og rømmer. Han virka som en player for meg. Jeg prøvde å forstå hvorfor han sa disse tingene til meg. Så utviklet det seg til en krangel der jeg fortalte ham at jeg tolket ham som at han ville ha sex med meg uten å innrømme det. Han mente at han tolket meg som at jeg ville kun ha sex siden jeg nevnte det dagen etter at jeg var hos ham. Men jeg hadde ombestemt meg og sagt ifra. Han mente at om vi kom til å møtes igjen, at sex lå veldig i kortene. Derfor var han i tvil om han skulle møte meg eller ikke. Og derfor avlyste han sist gang vi avtalte å møtes. Jeg fortalte han at det ikke var slik jeg hadde tolket vår avtale om hvorfor vi kom til å møtes igjen. Jeg ville bare bli bedre kjent uten å rushe med å ha sex med ham. Han mistolket meg tydeligvis, og for å avslutte krangelen vår, spurte han meg om å kun være venner. For han likte meg som person. Det jeg lurer på er om han var genuint ærlig med meg angående at han ikke hadde baktanker om å ha sex med meg og kun det? Jeg har en regel om at dersom en gutt gir inntrykk for at han vil ha sex på første date, så er det kun dette han vil ha. Derfor var det vanskelig for meg å stole på det han sa om at han ikke er spesielt glad i å ligge med jenter. Anonymkode: e14c0...691 Han ville ha sex, og så kom skyldfølelsen på bordet etter noe betenkningstid og han gjorde det reale, og avlyste, fordi han ikke ville være en drittsekk. Han liker deg kun som en venn. Venner har man respekt for. Kan godt også tenkes at å utnytte deg for siden å møte deg på jobb ville vært uheldig. Synes du skal være glad han angret jeg så slapp du å føle deg brukt. gå videre, finn noen som ikke får deg til å sitte igjen med en rekke spørsmål når daten er over. Anonymkode: abb0a...23a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå