Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått noen rustflekker på en skalljakke. Har prøvd med Zalo, men flekkene forsvinner ikke. Har lest at rustfjerner og edikk kan brukes. Noen som har prøvd dette? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rustfjerner er ikke å anbefale på tekstiler. Det samme gjelder eddik. Ville tatt jakken med meg og forhørt meg på et vaskeri. Det hjelper jo lite om du får rustflekkene bort, dersom stoffet får en annen flekk på grunn av flekkfjerning? 

Anonymkode: 9d535...8e3

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rustfjerner er ikke å anbefale på tekstiler. Det samme gjelder eddik. Ville tatt jakken med meg og forhørt meg på et vaskeri. Det hjelper jo lite om du får rustflekkene bort, dersom stoffet får en annen flekk på grunn av flekkfjerning? 

Anonymkode: 9d535...8e3

Takk for tips. Hadde ikke tenkt på å søke råd hos vaskeri. Traff på en veldig hyggelig dame som smurte på et par typer flekkfjerner på to av flekkene, og sa jeg kunne gå hjem og vaske jakken og se om flekkene gikk vekk. I så fall kunne jeg komme tilbake med jakken, og rens ville koste kr 219 ! Syns det er utrolig billig og håper at jakken kommer ut av maskinen med i hvert fall en av flekkene borte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...