Gjest Gjesta Skrevet 21. januar 2005 #1 Skrevet 21. januar 2005 Rare folk, såkalt spesielle folk. I tidligere sesonger av Idol har i hvertfall jeg observert en knippe folk jeg synes virker utrolig merksnodige. Hver gang de viser gamle repriser eller utdrag fra Idol, så drar de frem "raringene". Ofte tar jeg meg i å lure på hva de selv tenker (altså de såkalte "rare") når de ser seg selv på tv, igjen og igjen,..... "Raringer" har jeg møtt i RL også, noen har jeg gått i klasse med. De er helt ok mennesker, men de oppfører seg rart og sier ting jeg og andre synes er rart,... Til poenget,...tror dere at de vet at de skiller seg ut i mengden?? At de blir oppfattet som rare? Er du rar? :klø:
Gjest Bellatrix Skrevet 21. januar 2005 #2 Skrevet 21. januar 2005 Tja...Kjenner folk som sier og gjør mye rart uten å gjøre det med vilje. Men kjenner også folk som går inn for å være sær, i klesveien og væremåte. Tror det er litt begge deler. Men av og til kan litt "rarhet" bare være sjarmerende. Med mindre det er påtatt.
Kevin Skrevet 21. januar 2005 #3 Skrevet 21. januar 2005 Tja, jeg kan jo bare snakke for meg selv, og ja, jeg vet jeg er rar!
Gjest Valhalla Skrevet 21. januar 2005 #4 Skrevet 21. januar 2005 Jeg synes han Orgie var fæl og rar , men han gikk utrolig nok langt. Jeg husker hun trekkspill/folkemusikk dama fra en sesong, kunne ikke fatte at det kunne være seriøst.
Samantha Skrevet 21. januar 2005 #5 Skrevet 21. januar 2005 Eg trur ikkje folk veit at dei er rare. Då snakkar eg om RARE folk og ikkje folk med spesiell stil++ F.eks ho trekkspeldama som Valhalla nevner. Eg trur ho syns sjøl at ho er heilt normal og at dommarpanelet av rare som ikkje sendte ho vidare. Folk eg kjenner som er litt snodige kan eg aldri tru er klar over at andre syns dei er merkelige. Kanskje eg er rar, sidan eg ikkje trur nokon syns det om meg.... :o :klø:
pusla Skrevet 21. januar 2005 #6 Skrevet 21. januar 2005 Jeg tror det er mange som andre oppfatter som rare, spesielle mennesker som slettes ikke forstår det selv. Også finnes det sikkert også mange som er litt rare, og som vet det. Sånn som jeg (men jeg er morsom-rar altså, og ikke rar-rar. Tror jeg da? )
Gjest Devil's Spawn Skrevet 22. januar 2005 #8 Skrevet 22. januar 2005 Kanskje eg er rar, sidan eg ikkje trur nokon syns det om meg.... :o :klø: Selvfølgelig er man ikke rar om man digger en toppløsmodell fra 80-tallet som ikke kunne synge
Gjest Anonymous Skrevet 22. januar 2005 #9 Skrevet 22. januar 2005 Jeg er nok litt rar, ja. Utdrag fra en telefonsamtale med en venn 1. juledag: Jeg (litt småfull): Jeg blir så rar når jeg drikker. Venn (helt seriøs): Du er rar fra før av.
Gjest *Fiona* Skrevet 22. januar 2005 #10 Skrevet 22. januar 2005 Er vi ikke litt rare alle sammen? Jeg tror ikke jeg er "rar" på den derre skli på banan skall måten, men vi har da alle opplevd å dumpe borti skrudde situasjoner, plumpe ut med rare kommentarer eller bomme litt sosialt... ingen er vel strømlinjeformet hele tiden. De er i så fall kjedelige - og jeg vil mye heller være litt rar enn kjedelig!!
chimp Skrevet 22. januar 2005 #11 Skrevet 22. januar 2005 Jeg har alltid fått høre at jeg er rar, så derfor har jeg forlengst kutta ut å tenke på meg selv som særlig normal... hvilket er like greit! De gærne har det godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå