Jewel Skrevet 5. august 2002 #1 Del Skrevet 5. august 2002 Hei.....! Jeg skal nå begynne på Radiumshospitalets 13 dagers kur for å øke forbrenningen... Trenger det, da den har blitt dårlig på grunn av ujevnt kosthold! Jeg spiser sunt, men jeg har en stressende jobb og får ikke alltid tid til å spise regelmessig... Det jeg lurer på er om det går ann å drikke alkohol når jeg går på denne kuren? Begynner i morgen, og til helgen så skal jeg på sommerfest.... Vet det blir servert alkohol, men vil ikke ødelegge kuren pga noen glass med vin!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 5. august 2002 #2 Del Skrevet 5. august 2002 Du skal ikke drikke alkohol med 13 dagers kuren. Da er det bedre å utsette starten til noen dager etter sommerfesten. Husk at alkohol inneholder mange kalorier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nita Skrevet 5. august 2002 #3 Del Skrevet 5. august 2002 Hva slags kur er det????? :o hvor finner jeg den???? Noen som kan hjelpe meg? Klem fra Nita :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 14. august 2002 #4 Del Skrevet 14. august 2002 Under denne kuren kan du ikke drikke noe annet enn vann. Jeg gikk på den for noen uker siden, tok av tre og et halvt kilo og har ikke gått opp igjen. Men jeg tror at de som går ned noe særlig mer enn det, går opp igjen en del etterpå. Jeg har kuren, men legger den ikke ut pga. at den ikke passer for alle, vil ikke gi folk med spiseforstyrrelser fikse ideer (har lært nå, Hege!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå