Gå til innhold

Har du vært utsatt for spøken. "pull a pig" noen gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Pull a pig" er en spøk der man lurer ei stygg dame til å tro at man er interessert i henne, siden avtaler man date med henne en plass der hun blir stående en god stund, før hun får beskjed om at hun bare er blitt lurt. :P

Som i dette tilfelle http://www.bbc.co.uk/newsbeat/article/41566852/woman-says-she-was-the-victim-of-the-pull-a-pig-prank-date

Har du opplevd det noen gang (skriv som anonym hvis du ikke vil at folk skal få vite at du er stygg).

Anonymkode: aab94...79a

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Pull a pig" er en spøk der man lurer ei stygg dame til å tro at man er interessert i henne, siden avtaler man date med henne en plass der hun blir stående en god stund, før hun får beskjed om at hun bare er blitt lurt. :P

Som i dette tilfelle http://www.bbc.co.uk/newsbeat/article/41566852/woman-says-she-was-the-victim-of-the-pull-a-pig-prank-date

Har du opplevd det noen gang (skriv som anonym hvis du ikke vil at folk skal få vite at du er stygg).

Anonymkode: aab94...79a

Det er dårlig gjort altså! 😵

Anonymkode: b4a4d...2db

• Liker 24
Skrevet

Wow. Tenk at voksne mennesker kan få seg til å gjøre slike ting. Kan med rette kalles samfunnets avskum. 

Anonymkode: 85fa0...8fa

• Liker 20
Skrevet
4 minutter siden, NotNaomi skrev:

Så sykt lavt nivå. God natt 

Helt enig notNaomi! God natt. 🙂

Anonymkode: b4a4d...2db

• Liker 2
Skrevet

Usmakelig.

• Liker 17
Skrevet

Burde vært straffbart!

• Liker 10
Skrevet

Ja, da vi var 12.

Jeg skjønte selvfølgelig hva det gikk ut på - jeg var mobbeoffer og klassens smarteste som ble mobbet fordi hun var flink. Å legge sammen to og to har jeg aldri hatt problemer med... Det var da jeg skjønte at det kom til å gå bra med meg i livet, og rævva med mobberne mine. 

Anonymkode: 3c0a3...5ab

• Liker 23
Skrevet

Hvorfor tåler folk ingenting lenger? Nei, dette er ikke mobbing. Hvis dere tror det må dere nesten slå opp i en ordbok. Mobbing er noe som forskjellige folk gjør over tid. Å dra en slik spøk en gang er bare for moro. :)

Hun dummet seg ut. So what? Er mange damer som oppfører seg verre forresten. 

Anonymkode: 9e6b6...724

Skrevet

Jeg er mann og sier at dette er ren ondskap sv mobbing. Håper dere som gjør fette lider en lang og smertefull død i offentlig skue.

Anonymkode: 77d3c...aad

• Liker 15
Skrevet

Nå har jeg lest gjennom artikkelen skikkelig. Han har jo ikke sendt noen av disse SMSene? Det er bare hun som er oppmerksomhetssyk, forteller han, og derfor koker sammen slike historier for å få oppmerksomhet. Det har hun jo klart med, hun er til og med i avisen! Han har vært nødt til å få seg advokat fordi hun trakasserer han.

• Liker 4
Skrevet

Bare jeg som synes det var smått komisk? :fnise:

Anonymkode: 917bf...386

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bare jeg som synes det var smått komisk? :fnise:

Anonymkode: 917bf...386

Ja, det er bare du. Vi andre har fått med oss at en ung mann har fått sitt liv ødelagt av en dame som bare vil bli kjendis og derfor koker sammen litt av en løgnhistorie.

• Liker 6
Skrevet

Hvor kommer dette nedrige avskummet av hankjønn fra som vanker på KG?

Anonymkode: 854c9...d7d

• Liker 7
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor kommer dette nedrige avskummet av hankjønn fra som vanker på KG?

Anonymkode: 854c9...d7d

Jeg tror det bare er det at det er mange av de som selv ikke har opplevd hvor kyniske en del mennesker er. De er ikke nedrige, bare naive.

Skrevet

Sånt er så usmakelig at jeg kan ikke få sagt det. Mobbing av andre er ALDRI akseptabelt.

Anonymkode: d0bf7...76c

• Liker 1
Skrevet

Ikke direkte ''pull a pig'' men husker når jeg gikk på barneskolen, den tiden nokia 3210 was the shit var ute, så ringte vi en i vår parallellklasse som var større enn oss andre og mobbet henne for dette. Det var ikke jeg som snakket i telefon, men jeg sa ikke ifra heller, så jeg var like stor av en mobber som de som snakket i telefonen. nå 15 år senere, så føler jeg meg utrolig dårlig over det.. Så jeg ser på det at det er min ''straff'' å bære dette med meg evt resten av livet som denne stakkars jenta også evt må..:( 

Anonymkode: d02b4...cd8

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke direkte ''pull a pig'' men husker når jeg gikk på barneskolen, den tiden nokia 3210 was the shit var ute, så ringte vi en i vår parallellklasse som var større enn oss andre og mobbet henne for dette. Det var ikke jeg som snakket i telefon, men jeg sa ikke ifra heller, så jeg var like stor av en mobber som de som snakket i telefonen. nå 15 år senere, så føler jeg meg utrolig dårlig over det.. Så jeg ser på det at det er min ''straff'' å bære dette med meg evt resten av livet som denne stakkars jenta også evt må..:( 

Anonymkode: d02b4...cd8

Det å ringe noen og si stygge ting høres da ut som helt "vanlig" mobbing?

Pull the pig er å prøve å lure noen til å tro at du er tiltrukket av henne, for å ydmyke henne. Unni Lindell beskriver for eksempel i sin roman "Sugemerket" noen som er upopulær og tror hun har fått nye venner/en som er betatt av henne. De kysser, og når lyset går på står vennene der og ler. Av henne som trodde hun var likt. 

Dette har alltid vært kjent som et skolefenomen, men nytt er at folk faktisk gjør det med helt fremmede, som voksne, og lar det går som langt som til etter sex før de sier fra at det er en spøk. 

Det er dessverre ikke helt uvanlig at internettforhold kan gjøre at folk kjapt trekker seg, også etter at folk har reist lange veier på besøk. Alle nettsider advarer mot dette, men de med minst nettverk er mest håpefulle og mest utsatt. 

Anonymkode: 3c0a3...5ab

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...