Gå til innhold

Sugar daddy og lovligheten

Fremhevede innlegg

Gjest Coolaid
Skrevet
På 12.10.2017 den 2.30, AnonymBruker skrev:

Jeg er en sølvrev som er sammen med en partner hvor forholdet ikke fungerer sånn tenningsmessig lenger. Sexen er dårlig, og underliggende problemer gjør at vi ikke får løst det. (gud tro meg at jeg har prøvd)

Jeg vil egentilg si at jeg er en sugar daddy allerde, jeg betaler alle regninger og jobber alt jeg kan for å dekke inn manglende deltagelse på den økonomiske siden . Det som er helt klart er at hun ikke jobber og har ingen planer om å jobbe, dette påfører meg ekstra jobb for å dekke inn.

På kravsiden mangler det ikke, jeg er i en godt betalt jobb og liker å prioritere ungene, men uansett så får jeg melding om å kjøpe fuktighetskrem til 3000 kroner, siden dette er eneste kremen som gir fuktighet.

Dum og glad som jeg er i ungene så spiller jeg dette spillet, men egentlig så kunne jeg ønskt å være sugar daddy for noen som kunne gi litt tilbake. Nei det trenger absolutt ikke være sex, men noen å diskutere med.  

Finnes det gode sugar daddy forhold som er basert konfidensialitet og fornuft. La vi si det slik at SD ble en god kontakt både for ømhet og dialog, vil det være lovstridig?   

Anonymkode: c525a...928

Jeg tror du har laget et tilsvarende innlegg før her inne. 

Uansett, du er i et ulykkelig ektekeskap men kanskje for feig til å løse problemene. I stedet for å utslette deg selv, gjøre ting for alle andre, så gir det en god følelse om du hevder deg og sier ifra når du blir dårlig behandlet. Og ikke minst, ikke behandle deg selv dårlig heller. Det som skjer når man ikke hevder seg selv, utsletter seg selv, ikke setter grenser eller krever respekt, er at man føler seg dårlig psykisk. Tipper også at du er redd for å bli alene.

Invester heller pengene du ville brukt på fuktighetskrem og annet tøys i par- terapi og stå opp for deg selv. Det fortjener du, kona og barna. 

Du må manne deg opp. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...