Gå til innhold

Sugar daddy og lovligheten

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en sølvrev som er sammen med en partner hvor forholdet ikke fungerer sånn tenningsmessig lenger. Sexen er dårlig, og underliggende problemer gjør at vi ikke får løst det. (gud tro meg at jeg har prøvd)

Jeg vil egentilg si at jeg er en sugar daddy allerde, jeg betaler alle regninger og jobber alt jeg kan for å dekke inn manglende deltagelse på den økonomiske siden . Det som er helt klart er at hun ikke jobber og har ingen planer om å jobbe, dette påfører meg ekstra jobb for å dekke inn.

På kravsiden mangler det ikke, jeg er i en godt betalt jobb og liker å prioritere ungene, men uansett så får jeg melding om å kjøpe fuktighetskrem til 3000 kroner, siden dette er eneste kremen som gir fuktighet.

Dum og glad som jeg er i ungene så spiller jeg dette spillet, men egentlig så kunne jeg ønskt å være sugar daddy for noen som kunne gi litt tilbake. Nei det trenger absolutt ikke være sex, men noen å diskutere med.  

Finnes det gode sugar daddy forhold som er basert konfidensialitet og fornuft. La vi si det slik at SD ble en god kontakt både for ømhet og dialog, vil det være lovstridig?   

Anonymkode: c525a...928

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du ikke betaler for seksuelle tjenester er det fullt lovlig.

Anonymkode: 44616...1b8

• Liker 1
Skrevet

Fuktighetskrem til 3000 kroner?!? Selvfølgelig er ikke dette den eneste kremen som gir fuktighet. 

Forøvrig, en mann som forsørger sin hjemmeværende kone, defineres ikke som sugardaddy.

• Liker 8
Skrevet
55 minutes ago, Thyra said:

Fuktighetskrem til 3000 kroner?!? Selvfølgelig er ikke dette den eneste kremen som gir fuktighet. 

Forøvrig, en mann som forsørger sin hjemmeværende kone, defineres ikke som sugardaddy.

Nope, når forholdet er dødt defineres han som en idiot.

• Liker 3
Skrevet
11 minutes ago, Katten.2.0 said:

LOL. 

Anonymkode: dfab5...9ec

Skrevet
18 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Mulig han holder ut pga barna. Men han kunne jo ha kjøpt en flaske spenol.

• Liker 4
Gjest Pastpresent
Skrevet

Med en så dyr kone har du ikke råd til å være daddy for noen andre, men du kan jo være utro.

Skrevet

Jeg ser ikke noe ulovlig med det, så lenge det ikke foregår noe seksuelt. Men da bør helst jenta/dama være single. Tror veldig få menn hadde likt at en annen mann fikk oppmerksomhet, som han selv mener han skulle ha. Men det etiske blir jo et annet spørsmål.

Anonymkode: ad169...a88

Skrevet

Hvorfor jobber ikke kona/ partneren din, far?

• Liker 1
Skrevet

Tror det blir rådyrt for deg å være Sugar Daddy om du lar deg lure til å kjøpe fuktighetskremer til 3000 til din late, late konemor.

Anonymkode: cd7c6...cea

• Liker 1
Skrevet (endret)
12 timer siden, Thyra skrev:

Mulig han holder ut pga barna. Men han kunne jo ha kjøpt en flaske spenol.

Spenol, ceridal og locobase er gode fettkremer som holder på fuktighet. Og de er billige nok til at hun kan kjøpe de selv. Si det til kona di, TS. 

Endret av Minitroll
Skrevet

Spark ut spetakkelet! Det der hadde jeg aldri holdt ut med. Ta ungene og stikk fra snylteren. 

Finn en som behandler deg som den prinsen du er, og ikke bare utnytter og snylter på deg. Du vil aldri få lønn for strevet eller få tilbake det hun har tatt i fra deg!

Anonymkode: ebf83...a3c

• Liker 1
Gjest Axl Rose
Skrevet (endret)

Greit nok hun ikke jobber, de aller fleste klarer seg med bare en eller ingen i jobb (begge ufør), minus sånne pengegale folk som skal ha det dyreste av alt. Krem til 3000 kr? Er hun tilbakestående eller? Kom deg bort fort som faen! Normale mennesker betaler for seg selv, hjelper hverandre av og til, og får gave av og til. Bursdager, jul så klart. Men dette kjerring vesenet er kun ute etter pengene dine. Ikke bare en som skal betale alt. Hvorfor du er i dette forholdet kan jeg ikke forstå. Hva tenker du med? Ta med deg barna og LØØØP!!  

Endret av Axl Rose
Skrevet

Hei, TS her, er egentlig glad i dama mi selv om hun har problemer som jeg ikke forstår.  Men hun viser måtehold nå som vi er inne i en offshore krise. Jeg kan aldri kaste henne ut, da hun er veldig flink med barna. Forstå meg riktig....hun gjør en veldig god jobb med guttene. Oppi alt dette kunne jeg tenkt meg en partner som jeg kunne være intim med og også ha sex med, uten at hun visste.  Til syvende og sist er både barn og mor avhengige av trygge forhold, jeg tilrettelegger for alt dette, men jeg savner en partner

Skrevet

Den opprinnelige avtalen var kanskje at hun skulle være hjemme og ta seg av hus og barn så han kunne ofre seg for karrieren, ubekvemme arbeidstider, mye overtid etc? Så var hans jobb å stå for det økonomiske? En slik ordning gjør ikke automatisk kona til snylter. Men det får nå være måte på å være dyr i drift ...

11 timer siden, Bootyhunter skrev:

Greit nok hun ikke jobber, de aller fleste klarer seg med bare en eller ingen i jobb (begge ufør), minus sånne pengegale folk som skal ha det dyreste av alt. Krem til 3000 kr? Er hun tilbakestående eller? Kom deg bort fort som faen! Normale mennesker betaler for seg selv, hjelper hverandre av og til, og får gave av og til. Bursdager, jul så klart. Men dette kjerring vesenet er kun ute etter pengene dine. Ikke bare en som skal betale alt. Hvorfor du er i dette forholdet kan jeg ikke forstå. Hva tenker du med? Ta med deg barna og LØØØP!!  

"Greit nok at hun ikke jobber", men " normale mennesker betaler for seg selv". Bestem deg. Om hun ikke jobber (og ikke mottar trygd) kan hun ikke betale for seg selv. (Mulig dette også var en ordning begge opprinnelig var enig om, siden det ga han muligheten til å ofre seg for karrieren på en annen måte enn hvis hun også jobbet.) Og dersom det er stor inntektsforskjell i et forhold er det naturlig at den som tjener mest betaler mest.

Anonymkode: dfba6...c14

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei, TS her, er egentlig glad i dama mi selv om hun har problemer som jeg ikke forstår.  Men hun viser måtehold nå som vi er inne i en offshore krise. Jeg kan aldri kaste henne ut, da hun er veldig flink med barna. Forstå meg riktig....hun gjør en veldig god jobb med guttene. Oppi alt dette kunne jeg tenkt meg en partner som jeg kunne være intim med og også ha sex med, uten at hun visste.  Til syvende og sist er både barn og mor avhengige av trygge forhold, jeg tilrettelegger for alt dette, men jeg savner en partner

Hvorfor ikke bare skaffe deg en "vanlig" elskerinne, i stedet for å skulle være "sugardaddy"? Er det ingen som vil ha deg om de ikke får store økonomiske fordeler av det?

• Liker 3
Skrevet
13 timer siden, Minitroll skrev:

Spenol, ceridal og locobase er gode fettkremer som holder på fuktighet. Og de er billige nok til at hun kan kjøpe de selv. Si det til kona di, TS. 

Nei, de trekkes ikke inn i huden slik at spenol vil faktisk ha motsatt effekt. Av billigere kremer anbefaler jeg Garnier fordi det trekkes inn i huden. 

Anonymkode: 27f46...206

• Liker 1
Skrevet

Nei takk, jeg synes dessverre ikke at du høres interessant nok ut.

Anonymkode: 41cb0...d0f

• Liker 1
Skrevet

Det er jo trist at dere har det slik at dere hverken kan diskutere, ha samtaler eller løse problemene fordi dere er så ulike.  Mangler dama din utdannelse slik at dere blir for forskjellige på det intellektuelle området ?  og er det slik at du bare blir i forholdet bare pga medlidenhet og hensyn til barna ? Ja da er vel det eneste du kan gjøre å vente til de blir så store at du kan skille deg. For å leve i et forhold man ikke får noen ting ut av er egentlig dødt og ikke liv laga i lengden...

Anonymkode: afaf3...0c8

Gjest Axl Rose
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den opprinnelige avtalen var kanskje at hun skulle være hjemme og ta seg av hus og barn så han kunne ofre seg for karrieren, ubekvemme arbeidstider, mye overtid etc? Så var hans jobb å stå for det økonomiske? En slik ordning gjør ikke automatisk kona til snylter. Men det får nå være måte på å være dyr i drift ...

"Greit nok at hun ikke jobber", men " normale mennesker betaler for seg selv". Bestem deg. Om hun ikke jobber (og ikke mottar trygd) kan hun ikke betale for seg selv. (Mulig dette også var en ordning begge opprinnelig var enig om, siden det ga han muligheten til å ofre seg for karrieren på en annen måte enn hvis hun også jobbet.) Og dersom det er stor inntektsforskjell i et forhold er det naturlig at den som tjener mest betaler mest.

Enten jobber hun ellers så får hun vel penger fra NAV. Så da han hun betale for seg. Hun kan ikke være helt hjelpesløs ei voksen dame som ikke får noe penger. Får hun ikke AAP eller trygd så får hun søke om det og får hun det ikke er hun frisk nok til å jobbe så da får hun komme seg ut i jobb. Derfor må han gå fra henne å ikke behandle henne som en av ungene. Blir hun alene kan ingen betale for henne. Da må hun begynne å bruke hjernen sin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...