Gå til innhold

Hvordan kommer knivene inn i huset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan i huleste dukker disse knivene opp i huset mitt? 

Jeg har aldri anskaffet meg kniv, men har «fått» en kniv i fra en. En gammeldags kniv. Deretter bare ligger det en kjempe stor kniv i en skuff i huset jeg pusser opp, men hvordan kom den dit? 

Helt tilfeldig finner jeg en tredje kniv. Sylskarp og kjempe lang i en annen skuff og jeg har aldri anskaffet meg disse knivene. 😬

Aner noen hvordan dette kan ha kommet inn i huset? Jeg lukker sjeldent opp for fremmede så jeg lurer på hvordan disse knivene bare «helt tilfeldig» dukker opp i huset mitt. 😱

Anonymkode: 9d3a3...ccc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det på samme måten med menn.

Anonymkode: c9b6b...33c

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har det på samme måten med menn.

Anonymkode: c9b6b...33c

Du vet ikke hvordan mannfolka dine kommer seg inn i huset? 😅

Skrevet

Måtte du aldri havne i fengsel... :P

Jeg lurer mest på hvordan en får kniv inn i huset på en lovlig måte. For det å ta med en kniv fra butikken og hjem er rent teknisk ulovlig. Da bærer en kniv på offentlig sted. Selv om den er i en bærepose så er det fortsatt på offentlig sted. Det er ulovlig.

Anonymkode: 9a295...15b

• Liker 2
Skrevet

Hvis du aldri har anskaffet deg en kniv så kanskje noen har tatt med seg sin egen for å lage mat hos deg f.eks? Siden du har så dårlig med kniver :P

Anonymkode: d1df6...304

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Måtte du aldri havne i fengsel... :P

Jeg lurer mest på hvordan en får kniv inn i huset på en lovlig måte. For det å ta med en kniv fra butikken og hjem er rent teknisk ulovlig. Da bærer en kniv på offentlig sted. Selv om den er i en bærepose så er det fortsatt på offentlig sted. Det er ulovlig.

Anonymkode: 9a295...15b

En smørkniv er vel lov? Altså, nei det er ikke lov, men jeg brakte de aldri inn i huset. Så du tror dette er i fra en butikk? 

Ja, det er ulovlig. Det er derfor jeg spør. 🙂

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du aldri har anskaffet deg en kniv så kanskje noen har tatt med seg sin egen for å lage mat hos deg f.eks? Siden du har så dårlig med kniver :P

Eh... så noen går inn til fremmede for å lage mat med sin egen sylskarpe kniv? Han eller hun er vel ikke vel ikke vel bevart da, eller? 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh... så noen går inn til fremmede for å lage mat med sin egen sylskarpe kniv? Han eller hun er vel ikke vel ikke vel bevart da, eller? 

Nei... Men hender jo man lager middag med venner f.eks. Hvis TS var venninnen min og vi skulle lage mat hos henne, og jeg visste at hun bare eide en eneste sløv kjøkkenkniv, så ville jeg tatt med min egen kniv til matlagingen. Tenkte kanskje noe sånt og den så har blitt glemt.

Skrevet

Nei... Men hender jo man lager middag med venner f.eks. Hvis TS var venninnen min og vi skulle lage mat hos henne, og jeg visste at hun bare eide en eneste sløv kjøkkenkniv, så ville jeg tatt med min egen kniv til matlagingen. Tenkte kanskje noe sånt og den så har blitt glemt.

Nei det tror jeg ikke på. At noen tar med seg kniver og skjeer for matlaging. En kalespade, ja, men ikke sylskarpe kniver. Det er heller ikke lovlig faktisk. Så hvis vennene dine gjør deg ville jeg varslet noen om at de går med kniver. For det et jo det noen gjør da. 🙂

Skrevet

Nei det tror jeg ikke på. At noen tar med seg kniver og skjeer for matlaging. En kalespade, ja, men ikke sylskarpe kniver. Det er heller ikke lovlig faktisk. Så hvis vennene dine gjør deg ville jeg varslet noen om at de går med kniver. For det et jo det noen gjør da. 🙂

Hehe.  Hvem ville du varslet?

"Hallo, det er politiet?"

"Ja hallo! Vil bare varsle om at det er en kvinne løs i gatene med en kokkekniv i sekken og på vei opp til en venninne for å lage mat til tapaskveld! Håper dere sender alle patruljer!"

:rolleyes:

• Liker 5
Skrevet

Og hvis du så en kokk på vei til catering oppdrag med knivkofferten sin burde du varsle hæren, minst :hoho:

• Liker 2
Skrevet

Hehe.  Hvem ville du varslet?

"Hallo, det er politiet?"

"Ja hallo! Vil bare varsle om at det er en kvinne løs i gatene med en kokkekniv i sekken og på vei opp til en venninne for å lage mat til tapaskveld! Håper dere sender alle patruljer!"

:rolleyes:

Bekjente av deg ville jeg sagt det til. Ville sagt i fra om at noen går trolig med kniv når 4 kniver dukker opp i fra intet. Det er tryggest for alle. 🙂

Man må jo si i fra om det mener jeg i allefall. Også kan man si noe som trolig er sant og det er: også unnskylder de seg med at de skal bruke det til mat. 

Skrevet

Og hvis du så en kokk på vei til catering oppdrag med knivkofferten sin burde du varsle hæren, minst :hoho:

Hehe. Ok? 😅

Skrevet

Bekjente av deg ville jeg sagt det til. Ville sagt i fra om at noen går trolig med kniv når 4 kniver dukker opp i fra intet. Det er tryggest for alle. 🙂

Man må jo si i fra om det mener jeg i allefall. Også kan man si noe som trolig er sant og det er: også unnskylder de seg med at de skal bruke det til mat. 

Hæ..?

Skrevet

Hæ..?

Hva da hæ? :) 

Skrevet

Hæ..?

Spurte bare om hvor kniver kan dukke opp fra intet. Du selv mener at du pleier å ta med dette til din egen mat. Selv bærer jeg aldri kniv. Det er ulovlig! 🙂

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spurte bare om hvor kniver kan dukke opp fra intet. Du selv mener at du pleier å ta med dette til din egen mat. Selv bærer jeg aldri kniv. Det er ulovlig! 🙂

Chill.. Jeg bare foreslo et alternativ til hvor en kniv kan ha kommet fra, trodde det var noe sånt du lurte på.

Hvis du lurer på om gjenstander kan dukke opp fra intet så er svaret nei.

Skrevet

Chill.. Jeg bare foreslo et alternativ til hvor en kniv kan ha kommet fra, trodde det var noe sånt du lurte på.

Hvis du lurer på om gjenstander kan dukke opp fra intet så er svaret nei.

Å ja. Godt jeg skjønte noe da. 🤓

Skrevet

Har lest om

1: tapetkniv.

2: kniv til flåing av dyr (jakt).

3: malerkniv. Den sto i en rundt, hvit bøtte med maling eller noe grå-aktig væske med spissen opp. 😞

Jeg har aldri plassert den der og ingen jakter i området heller. Ikke skal jeg tapetsere med det første og ingen venner får beskjed om å ta med seg «eget bestikk  med ekstra stor kniv til» heller så... Kanskje noen har slåss i nærheten eller brukt den til spikking? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...