AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #1 Skrevet 11. oktober 2017 Årets : "Hvordan se bra ut men fortsatt holde seg varm"-klesinspirasjonstråd! Hva er din vintermote? Din vinter wish-i-had stil? Og din vinterklær inspirasjon, blogger osv? Anonymkode: 93ed1...ec8
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #2 Skrevet 12. oktober 2017 Jeg ønsker meg flere av disse http://www.helsport.no/outlet/klaer Anonymkode: 57318...cea
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #3 Skrevet 13. oktober 2017 Det var fint turtøy! Men mote/fashion (street/everyday fashion) er det vel ikke. Tenker mer på hvordan man kan kle seg til og fra jobb, kle seg fint men fortsatt varmt, på cafe med venninder uten å ha på fem gensere utenpå hverandre, på dates eller hva som helst Anonymkode: 93ed1...ec8 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #4 Skrevet 14. oktober 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Det var fint turtøy! Men mote/fashion (street/everyday fashion) er det vel ikke. Tenker mer på hvordan man kan kle seg til og fra jobb, kle seg fint men fortsatt varmt, på cafe med venninder uten å ha på fem gensere utenpå hverandre, på dates eller hva som helst Anonymkode: 93ed1...ec8 Ah, jeg synes det er litt av kosen med vinteren med lag på lag med myke litt for store klær. Elsker å pakke meg inn i en stor joggebukse, med lange ullstrømper dratt over og to collegegensere eller to hettegensere på. Men det er ikke helt til å fra jobben, mest sofakroken hjemme favoritt. Anonymkode: 7b349...36e
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #5 Skrevet 2. november 2017 Tar opp igjen denne jeg! Noen som har tips til vinterjakke? Anonymkode: 93ed1...ec8
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #6 Skrevet 3. november 2017 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Tar opp igjen denne jeg! Noen som har tips til vinterjakke? Anonymkode: 93ed1...ec8 Kåpe! Anonymkode: 1d623...ac3
Anglofil Skrevet 4. november 2017 #7 Skrevet 4. november 2017 Jeg ser på høsten og den kommende vinteren som en mulighet til å bruke klær jeg tidligere ikke har brukt (eller har turt å bruke). Jeg turte tidligere aldri å bruke kjoler, og brukte mye jeans og baggy klær som skjulte kroppen. Nå tør jeg mye mer, spesielt etter at jeg oppdaget stilen min for full på våren/sommeren i år. Som på sommeren går det mye i 50- og 60-tallskjoler/skjørt/klær generelt, og jeg har funnet ut av det gir mange muligheter. På sommeren bruker jeg lysere farger, mens nå går det mer i burgunderrødt, mørkeblått, klar blått, okergult, knallrødt, lilla, grønt osv. Jeg velger stort sett kjoler med lengre ermer. Jeg har støvletter og kåper i alle farger (mørkeblått, svart, lilla, okergult) osv. Jeg liker å pynte med noen kule øredobber eller lignende. Jeg er ikke en som bruker sminke, så det er min måte å "markere" meg på. Generelt er det morsomt å leke seg med klær, og jeg er nok litt "nyforelska" etter at jeg fant min stil der jeg hørte hjemme. Jeg er nok ikke så moderne, men jeg føler meg feminin og fin - og det er det viktigste. Mvh Yvonne 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #8 Skrevet 5. november 2017 4 timer siden, Yvonne skrev: Jeg ser på høsten og den kommende vinteren som en mulighet til å bruke klær jeg tidligere ikke har brukt (eller har turt å bruke). Jeg turte tidligere aldri å bruke kjoler, og brukte mye jeans og baggy klær som skjulte kroppen. Nå tør jeg mye mer, spesielt etter at jeg oppdaget stilen min for full på våren/sommeren i år. Som på sommeren går det mye i 50- og 60-tallskjoler/skjørt/klær generelt, og jeg har funnet ut av det gir mange muligheter. På sommeren bruker jeg lysere farger, mens nå går det mer i burgunderrødt, mørkeblått, klar blått, okergult, knallrødt, lilla, grønt osv. Jeg velger stort sett kjoler med lengre ermer. Jeg har støvletter og kåper i alle farger (mørkeblått, svart, lilla, okergult) osv. Jeg liker å pynte med noen kule øredobber eller lignende. Jeg er ikke en som bruker sminke, så det er min måte å "markere" meg på. Generelt er det morsomt å leke seg med klær, og jeg er nok litt "nyforelska" etter at jeg fant min stil der jeg hørte hjemme. Jeg er nok ikke så moderne, men jeg føler meg feminin og fin - og det er det viktigste. Mvh Yvonne Hvordan kjoler bruker du nå på vinteren? Og hvordan strømpebukse og sko under? Vil gjerne bruke det jeg også for å kle mer meg feminint og med stil selv på vinteren, men da blir det til at jeg uansett må ha minst to gensere over kjolen og fire strømpebukser på bena og finner ingen vintersko som passer til tights/strømpebukser liksom.. Anonymkode: 93ed1...ec8
Anglofil Skrevet 5. november 2017 #9 Skrevet 5. november 2017 (endret) 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kjoler bruker du nå på vinteren? Og hvordan strømpebukse og sko under? Vil gjerne bruke det jeg også for å kle mer meg feminint og med stil selv på vinteren, men da blir det til at jeg uansett må ha minst to gensere over kjolen og fire strømpebukser på bena og finner ingen vintersko som passer til tights/strømpebukser liksom.. Anonymkode: 93ed1...ec8 Nå på vinteren bruker jeg kjoler som dette: (Har denne kjolen i rødt, lilla, svart og grønt) (Denne har jeg i lilla, og jeg har lignende i svart, okergult, knall rødt, burgunderrødt og mørkeblått også). Jeg bruker støvletter som rekker både til anklene og kneet (har flere forskjellige i ulike farger), slik som disse: Når jeg kommer på jobb tar jeg alltid av disse støvlene og tar på meg ballerinasko (f.eks i blått eller svart). Jeg bruker strømpebukser, slik som disse, som holder på varmen. Nå er jeg ganske varmblodig av meg, så trenger ikke flere lag strømpebukser. Jeg bruker dog ikke nylonstrømpebukser, men det kan f.eks være kabelstrikkede fra Lindex (de har noen gode i forskjellige farger), eller tykkere strømper fra f.eks Evans, ASOS osv. Jeg bruker aldri gensere eller lignende over kjolene, men har gode og tykke kåper over som holder godt på varmen, f.eks har jeg disse kåpene som har litt lengde: Mvh Yvonne Endret 5. november 2017 av Yvonne 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #10 Skrevet 5. november 2017 Hvor er den øverste kjolen fra? Den var knallfin 😄 Anonymkode: dc5ff...c61
Anglofil Skrevet 5. november 2017 #11 Skrevet 5. november 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor er den øverste kjolen fra? Den var knallfin 😄 Anonymkode: dc5ff...c61 Fra Hell Bunny. Men kjøpte den på emp-shop.no (regnet meg fram til at med mva/toll ville det koste omtrent like mye å kjøpe den derfra som å kjøpe den i den britiske nettbutikken). Det er min favorittkjole, og jeg har den i 4 ulike farger. Mvh Yvonne
Hottrio Skrevet 5. november 2017 #12 Skrevet 5. november 2017 På 04.11.2017 den 23.10, Yvonne skrev: Jeg ser på høsten og den kommende vinteren som en mulighet til å bruke klær jeg tidligere ikke har brukt (eller har turt å bruke). Jeg turte tidligere aldri å bruke kjoler, og brukte mye jeans og baggy klær som skjulte kroppen. Nå tør jeg mye mer, spesielt etter at jeg oppdaget stilen min for full på våren/sommeren i år. Som på sommeren går det mye i 50- og 60-tallskjoler/skjørt/klær generelt, og jeg har funnet ut av det gir mange muligheter. På sommeren bruker jeg lysere farger, mens nå går det mer i burgunderrødt, mørkeblått, klar blått, okergult, knallrødt, lilla, grønt osv. Jeg velger stort sett kjoler med lengre ermer. Jeg har støvletter og kåper i alle farger (mørkeblått, svart, lilla, okergult) osv. Jeg liker å pynte med noen kule øredobber eller lignende. Jeg er ikke en som bruker sminke, så det er min måte å "markere" meg på. Generelt er det morsomt å leke seg med klær, og jeg er nok litt "nyforelska" etter at jeg fant min stil der jeg hørte hjemme. Jeg er nok ikke så moderne, men jeg føler meg feminin og fin - og det er det viktigste. Mvh Yvonne Så hyggelig å høre!! Du må bare bruke kjoler og ellers de plaggene du har lyst til å bruke! Jeg ser litt flere damer med kjoler/skjørt nå har jeg inntrykk av. Alt er lov vet du. Høye lange støvletter, kanskje en strikkegenser med skjørt til, kåper med litt 50-talls vri, skinnklær osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå