AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #1 Skrevet 11. oktober 2017 Ok, så jeg lurer på om det går an å bli gravid selv om jeg og typen brukte kondom alle gangene, de hadde ikke hull eller hadde sprukket. Jeg hadde eggløsning den siste gangen men alt var bra med kondomen, og jeg har ikke mensen før neste søndag, er det en mulighet for å være gravid eller er det ingen bekymringer? Desp på svar Anonymkode: 71205...976 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #2 Skrevet 11. oktober 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, så jeg lurer på om det går an å bli gravid selv om jeg og typen brukte kondom alle gangene, de hadde ikke hull eller hadde sprukket. Jeg hadde eggløsning den siste gangen men alt var bra med kondomen, og jeg har ikke mensen før neste søndag, er det en mulighet for å være gravid eller er det ingen bekymringer? Desp på svar Anonymkode: 71205...976 Anonymkode: 71205...976
Apekatten Skrevet 11. oktober 2017 #3 Skrevet 11. oktober 2017 Så lenge kondomet ikke sprakk, så er sannsynligheten for å bli gravid svært liten. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå