Gjest Anonymous Skrevet 21. januar 2005 #1 Skrevet 21. januar 2005 Hva synes dere om de? Jeg synes de virker så sarkastiske og lite hyggelige, men det er kanskje meningen at de skal være slik, fordi en popkarriere består av endel negative kommentarer/drittslenging fra fans, presse, media osv. Synes spesielt ho dama (fra bl.a Svisj) var den verste. Ole i'dole og han "homoen" var stort greie da
*Emma* Skrevet 21. januar 2005 #2 Skrevet 21. januar 2005 "Homoen"??? Han som har kone og 2 barn? Han så veldig feminin ut ja....ble overrasket da jeg leste han hadde dame og barn. Jeg syns det er greit at juryen kritiserer men dumme "utdritings kommentarer" for å "lage gd tv" syns jeg de kan spare seg for. Det holder å si at dette var for dårlig, du når ikke opp her....man må ikke lege til..det jøvligste jeg har hørt i dag..du må aldri synge mere etc....hva oppnår man med det?
Cr@sh Skrevet 21. januar 2005 #3 Skrevet 21. januar 2005 spesielt ho dama (fra bl.a Svisj) Husker Tone Lise Skagefoss stort sett fra ho var +/- 18 år og programleder i nærradio'n... Da blir a liksom ikke så slem.... bare snål... hihi Men det er vel meningen at de skal være litt slemme... Men hvorfor må de alltid "oppsummere" - når "alle" skjønner at vedkommende ikke får bli med videre til Oslo? Er vel en del av gamet da.... Syntes det er moro med idol jeg... :oops: I hvert fall masse rare folk å se på...
Gjest Anonymous Skrevet 21. januar 2005 #4 Skrevet 21. januar 2005 Syntes det er moro med idol jeg... :oops: I hvert fall masse rare folk å se på... Jepp! 8)
Gjest Aurélie Skrevet 21. januar 2005 #5 Skrevet 21. januar 2005 Jeg har vel ikke noe særlig "respekt" for disse dommerene. Dvs., jeg ville ikke blitt personlig fornærmet dersom jeg selv hadde deltatt på Idol med det som resultat at disse 4 menneskene ikke hadde likt det de hørte. Alle er veldig inngrodde i pop-industrien (Tone Lise fremhevdet Robbie Williams sin låt "Angels" som den beste pop-låta noensinne?!?!?). Du har en produsent (som forresten var litt søt) som jobber med, etter min mening, utspjåka høns (Jessica Simpson og hennes like). Ole Evenrud har iallefall litt empati med folk, man ser at han får medfølelse med de som virkelig gir alt, men som likevel ikke når helt opp. Journalisten virket som enhver musikk-journalist, en selvutnevnt besserwisser. Og han mener at Eminem har "alt", så ergo har jeg vel ikke særlig tiltro til hans dømmekraft.
Gjest Valhalla Skrevet 21. januar 2005 #6 Skrevet 21. januar 2005 Det holder å si at dette var for dårlig, du når ikke opp her....man må ikke lege til..det jøvligste jeg har hørt i dag..du må aldri synge mere etc....hva oppnår man med det? Man oppnår at det er underholdende å se på, hvor morsomt hadde det vært å se "du når ikke opp her" 40.000 ganger? Kreativitet. Det har gått 2 ganger allerede, hvis man er så svak at man ikke tåler kritikk får man droppe å melde seg på.
Tusseline Skrevet 22. januar 2005 #7 Skrevet 22. januar 2005 Har ikke tenkt å følge med på Idol, men Tone Lise er ei ekte godjente.
Gjest Virvar Skrevet 22. januar 2005 #8 Skrevet 22. januar 2005 kommer dette i reprise? missa det i går.
Gjest Valhalla Skrevet 22. januar 2005 #9 Skrevet 22. januar 2005 kommer dette i reprise? missa det i går. Hvis det er viktig for deg kan du betale 30kr for en uke tv2 webtv
*Shira* Skrevet 24. januar 2005 #10 Skrevet 24. januar 2005 Det er jo endel av konseptet at juryen skal være litt slemme.
Superlammet Skrevet 24. januar 2005 #11 Skrevet 24. januar 2005 Hadde jeg hatt cred i den musikalske verden hadde jeg søkt som Idoldommer.... Har så mange gullkorn på lager, OG jeg har mine egne kommentarer når jeg hører på det selv..
Gjest Anonymous Skrevet 24. januar 2005 #12 Skrevet 24. januar 2005 Hu der med barten er litt for krass.
Gjest Gjesta Skrevet 24. januar 2005 #13 Skrevet 24. januar 2005 Konstruktiv kritikk er hvertfall noe de ikke har peiling på..........
Trill Skrevet 25. januar 2005 #14 Skrevet 25. januar 2005 Eg syns det veldig teit med kommentara som : "Den sangen lika eg ikkje so eg gidd ikkje å kommentere" Hallo? Ka det e slags ting å seie?
blå Skrevet 25. januar 2005 #15 Skrevet 25. januar 2005 Er enig i at panelet ikke har spesielt saklige kommentarer bestandig. Men nå er dette 3. runde av Idol, og alle har fått med seg hvordan dette foregår. Ingen burde bli overasket over de lite hyggelige kommentarene dems.
Mona Skrevet 25. januar 2005 #16 Skrevet 25. januar 2005 Er enig i at panelet ikke har spesielt saklige kommentarer bestandig. Men nå er dette 3. runde av Idol, og alle har fått med seg hvordan dette foregår. Ingen burde bli overasket over de lite hyggelige kommentarene dems. Nemlig. Etter å ha sett det to ganger før, melder du deg ikke på om du ikke tåler å bli kommentert. Ellers synes jeg da ikke dommerne var så ille heller. Ikke noe værre enn før vel. (Ennå i alle fall.)
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2005 #17 Skrevet 25. januar 2005 De eldste av oss husker fortsatt en kort og effektiv slakt utført av Tor Milde i det for noen legendariske Beat: Singelen, som ble fremført av en eller annen dame med større pupper enn talent, het "Feels like the first time" Anmeldelsen var som sagt kort: "Og høres slik ut også"
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2005 #18 Skrevet 25. januar 2005 Jeg synes Tone Lise Skagefoss gjør en mye bedre jobb enn Anneli Drecker gjorde i forrige runde. Anneli var suveren til sortere ut de gode stemmene og hun fikk inn Margaret Berger som vel er det beste som har kommet ut av Idol. Men hun ble for snill og ettergivende med de som åpenbart ikke hadde nok talent og litt for karakterløs. Tor Milde er en bra mann, liker Tor
Gjest Gjesta Skrevet 25. januar 2005 #19 Skrevet 25. januar 2005 Hva med hun som kom inn å sang en gospelsang og som såvidt fikk komme med videre fordi ingen av de likte gospel?? Hva har det med saken å gjøre??? Det er vel stemme og fremtreden de skal se på?? Om man ikke fikser den sangen man synger så er det jo greit, men det gjorde jo denne jenta. Tror det hadde blitt ramaskrik om hun ikke kom med på bakgrunn av en slik avgjørelse, for det hadde rett og slett blitt for dumt..
blå Skrevet 26. januar 2005 #20 Skrevet 26. januar 2005 Men etter 2 runder med idol, så vet vel også de fleste at hele konseptet er å finne en som synger poplåter . Selv om navnet IDOL ikke sier noe om det. Jeg tror at om en kom inn å sang heavyrock eller opra helt glimrende, så ville ikke de ha kommet vidre heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå