Gå til innhold

Om noen ikke gratulerer deg med dagen.. Er de ikke dine venner da?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker en fyr. Hadde bursdag i går men han har ikke gratulert meg en gang! Betyr det at han ikke bryr seg om meg i det hele tatt? 

Anonymkode: 92d6e...73a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Forundret.. skrev:

Det betyr sikkert at han ikke var klar over at du hadde bursdag.. eller?

Det står på Facebook 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det står på Facebook 

Ikke alle som henger på Facebook hver dag. Og var han innom der så kan han ha oversett det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guud, håper jeg har skjult min bursdag, slik at den ikke popper opp til FB-kontakter...det lameste er å få «gratulerer med..» og «hipp, hipp..» i FB 😂🙁

De nære får sende sine SMS - det holder! 

Anonymkode: 78814...d66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det står på Facebook 

Det kan gå en måned mellom hver gang jeg er innom der. Har et liv utenfor fb og gidder ikke å gå inn der hver dag for å oppdatere meg på alles bursdager mm. 

Anonymkode: f719e...ab9

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da burde du kanskje hintet litt hvis det var veldig viktig for deg? Eventuelt bedt inn til selskap eller kake og kaffe. Er ikke det vanlig? 

Anonymkode: c9216...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner meg ikke på folk som blir fornærmet over at ikke alle får med seg alle Facebookoppdateringer.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gode venner er dere? Liker han deg på samme måte? Har dere mye kontakt? Er selv lat med å gratulere folk med dagen, men betyr ikke at jeg ikke bryr meg. Liker bare å sende dem en direkte gratulasjons-melding. Syns skriving på facebookveggen blir så upersonlig. Syns Facebook har blitt så masete, den minner jo folk på bursdager dagen før, på selve dagen og dagen etter. Ser nesten for meg en personifisert Facebook-person som griper tak i folk og skriker "GRATULER DEM MED DAGEN!!!!"

Kan være han ikke er på Facebook så ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, TinyBean skrev:

Hvor gode venner er dere? Liker han deg på samme måte? Har dere mye kontakt? Er selv lat med å gratulere folk med dagen, men betyr ikke at jeg ikke bryr meg. Liker bare å sende dem en direkte gratulasjons-melding. Syns skriving på facebookveggen blir så upersonlig. Syns Facebook har blitt så masete, den minner jo folk på bursdager dagen før, på selve dagen og dagen etter. Ser nesten for meg en personifisert Facebook-person som griper tak i folk og skriker "GRATULER DEM MED DAGEN!!!!"

Kan være han ikke er på Facebook så ofte.

Huff, han ville bli bedre kjent. Vi er tilgjengelig på nettet men skrives ikke hver mnd.. 

Var dumt av meg å ikke gå inn for noe mer. 

Så jeg vet helt ærlig ikke. Men jeg får med meg når han har bursdag?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...