Gå til innhold

Kjøp av seng på Jysk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe en seng fra Jysk, men jeg er litt usikker på om jeg skal bestille i butikk eller via internett, fordi jeg aldri har bestilt fra Jysk over nettet. Hva anbefaler dere? Er frakta dyr?

Anonymkode: 4f4a3...d36

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går vel an å velge "hent i butikk"? Da koster det ingenting, tror jeg.

Skrevet

Jeg kjøpte seng hos Jysk. Kjøpte den via nettet. Mener å huske at frakt/utkjøring kom på rundt 400-450 kr. 

Anonymkode: f40ba...474

Skrevet

Blir vel rundt 500 kroner i frakt om du skal ha den levert hjem. Om du bestiller på nett, får du hentet den i butikken. Har henta i butikken selv, og det gikk helt knirkefritt og uten noe tillegg i pris :)

Anonymkode: 3e2a3...b69

Skrevet (endret)

Skal selv kjøpe seng på jysk . Ser at hjemkjøring var gratis for meg. Men senga kosta 16 000, Dette var bestilling på nett. (du ser fraktkostnad hvis du simulerer et kjøp på hjemmesiden)

Endret av Mr_Kindle
Skrevet

Da jeg skulle bestille seng sto det at frakt var gratis helt til jeg skulle betale, og da kom den plutselig på 700 kr (eller noe liknende). For det var visst "hent i butikk" som var deres ord for frakt. Jeg regner med at du har prøvd sengen du skal kjøpe i butikk før du bestiller fra nett. Hvis du ikke har mulighet til å hente senga i butikk, så bør du bestille den hjem. Men husk at det kan koste litt

Anonymkode: 71fff...df8

Skrevet

Skal du kjøpe seng så anbefales du å dra til butikken og prøveligge. En seng skal passe til din vekt og ditt comfortbehov. Det finner du ikke ut ved å bestille på nettet. 

Anonymkode: 2647d...d55

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...