Gå til innhold

Knappehullsblomst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke vanlig at pappan til brudgommen har knappehullsblomst? Jeg trodde det er helt vanlig, men mamma mente det ikke er vanlig. Så er det det at pappan til min kjære ikke lever lenger, og min kjæres bror skal sitte der pappan egentlig skulle sitte under festen. Burde/kan han evt ha knappehullsblomst?

Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes han kan ha det, dersom dere og han ønsker det. Dere gjør som dere vill, ikke lytt til foreldre, er ikke noen regler man må følge.

Skrevet

Jeg tror at det er mest vanlig med knappehullsblomster til brudens far, brudgom og hans forlover. Jeg ser uansett ikke noe problem i å la brudgommens bror ha en knappehullsblomst dersom dere vil det. :)

Skrevet

Jeg har tenkt at brudgom, hans forlover, min far og svigerfar skal ha knappehullsblomst.

Siden din bror "tar" din fars plass syns jeg så absolutt han kan ha knappehullsblomst denne dagen :)

Skrevet

Min svigerfar skal ikke ha knapphullsblomst.

Gjest Anonymous
Skrevet

Min svigerfar skal ha knapphullsblomst. Gjør det som føler mest riktig for dere!

Skrevet

Her skal brudgom, svigerfar, brudgommens forlover og min far ha knapphullsblomst :wink:

Skrevet

I vårt bryllup skal både brudgommen selv, hans forlover, hans bror og min pappa ha knappehullsblomst... Min kjæres pappa lever heller ikke lenger, så derfor har broren hans blomst i steden...selv om han nok ville hatt blomst uansett! :wink:

Skrevet

Hos oss hadde mannen min, forloveren hans, pappa og svigerfar brystbuketter. I tillegg hadde brudesvennene en mindre utgave.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...