Kjerst Skrevet 21. januar 2005 #1 Skrevet 21. januar 2005 Er det ikke vanlig at pappan til brudgommen har knappehullsblomst? Jeg trodde det er helt vanlig, men mamma mente det ikke er vanlig. Så er det det at pappan til min kjære ikke lever lenger, og min kjæres bror skal sitte der pappan egentlig skulle sitte under festen. Burde/kan han evt ha knappehullsblomst? Hva mener dere?
maki Skrevet 21. januar 2005 #2 Skrevet 21. januar 2005 Synes han kan ha det, dersom dere og han ønsker det. Dere gjør som dere vill, ikke lytt til foreldre, er ikke noen regler man må følge.
Snutus Skrevet 21. januar 2005 #3 Skrevet 21. januar 2005 Jeg tror at det er mest vanlig med knappehullsblomster til brudens far, brudgom og hans forlover. Jeg ser uansett ikke noe problem i å la brudgommens bror ha en knappehullsblomst dersom dere vil det.
Gjest gjest1 Skrevet 21. januar 2005 #4 Skrevet 21. januar 2005 Jeg har tenkt at brudgom, hans forlover, min far og svigerfar skal ha knappehullsblomst. Siden din bror "tar" din fars plass syns jeg så absolutt han kan ha knappehullsblomst denne dagen
Arwen Skrevet 22. januar 2005 #6 Skrevet 22. januar 2005 Min svigerfar skal ikke ha knapphullsblomst.
Gjest Anonymous Skrevet 22. januar 2005 #7 Skrevet 22. januar 2005 Min svigerfar skal ha knapphullsblomst. Gjør det som føler mest riktig for dere!
Sita Skrevet 22. januar 2005 #8 Skrevet 22. januar 2005 Her skal brudgom, svigerfar, brudgommens forlover og min far ha knapphullsblomst
TeddyToria Skrevet 23. januar 2005 #9 Skrevet 23. januar 2005 I vårt bryllup skal både brudgommen selv, hans forlover, hans bror og min pappa ha knappehullsblomst... Min kjæres pappa lever heller ikke lenger, så derfor har broren hans blomst i steden...selv om han nok ville hatt blomst uansett!
Gjest Tabby Skrevet 23. januar 2005 #10 Skrevet 23. januar 2005 Hos oss hadde mannen min, forloveren hans, pappa og svigerfar brystbuketter. I tillegg hadde brudesvennene en mindre utgave.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå