Gå til innhold

Hva tenker dere om menn som SKRÆVER på bane/buss etc??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns det er så UFATTELIG irriterende å bli skvist bare pga menn som må lufte ballene sine.. seriøst, er det pga menn har gigantiske baller at de gjør det? 

Anonymkode: db927...138

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det er så UFATTELIG irriterende å bli skvist bare pga menn som må lufte ballene sine.. seriøst, er det pga menn har gigantiske baller at de gjør det? 

Smertefull herpes.

• Liker 2
Skrevet

7047626-3x2-940x627.jpg

Manspreading du tenker på?

Anonymkode: 76f41...b50

• Liker 11
Skrevet

7047626-3x2-940x627.jpg

Manspreading du tenker på?

Er det blitt en greie? Dominans, akkurat som en hannkatt? Jeg syns det er så respektløst. Og kan informere om at det er like ille i andre land som i Norge :( Men sier dere fra? Kan jeg si "SLUTT OG SKRÆV"?? 

• Liker 7
Gjest Rosetelys
Skrevet

Jeg tenker ikke noe så lenge det ikke går utover meg, hvilket det sjelden gjør fordi jeg sitter stort sett sånn som damen som leser avis på bildet der. Med andre ord tar jeg svært liten plass.

Skrevet

Jeg sier ikke i fra, jeg bare tar den plassen jeg trenger. Skræver sidemannen så skræver jeg også, og sørger for å ta ekstra mye plass på ren trass! ;)

• Liker 15
Skrevet
1 minutt siden, Ardwinna skrev:

Jeg sier ikke i fra, jeg bare tar den plassen jeg trenger. Skræver sidemannen så skræver jeg også, og sørger for å ta ekstra mye plass på ren trass! ;)

Håhå DET skal jeg jamen meg gjøre i morgen :) Er bare redd noen skal bli sint og voldelige på meg. Jeg tenker jo at menn som skræver kan være aggressive og sinte.. 

Skrevet

Satt ved siden av en slik en på siste flyreise! Forbanna asså. Ikke bare skrever han så sinnsykt, men så sover han også kommer armen hans lang over på min side også. Kjente jeg ville klabbe til han!

Anonymkode: 5ef03...641

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det blitt en greie? Dominans, akkurat som en hannkatt? Jeg syns det er så respektløst. Og kan informere om at det er like ille i andre land som i Norge :( Men sier dere fra? Kan jeg si "SLUTT OG SKRÆV"?? 

https://en.wikipedia.org/wiki/Manspreading

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har slettes ikke gigantiske baller. Men sånn sitter vi menn, mens dere knytter knute på beina. Er forskjell på kvinner å menn. 

• Liker 1
Skrevet

Håhå DET skal jeg jamen meg gjøre i morgen :) Er bare redd noen skal bli sint og voldelige på meg. Jeg tenker jo at menn som skræver kan være aggressive og sinte.. 

Neida, de er så snille atte. Begynner han å kjefte er det bare å smile fraværende og late som ingenting. Kanskje slenge på en unnskyldning om at du ikke tenkte deg om, for du har generelt ganske romslig intimsone og har ikke noe i mot å komme nært innpå folk :) Hvis fyren blir voldelig har du i det minste mange vitner på at han er helt gal, og du kan få hjelp til å få ham arrestert. Han får en lang pause fra kollektivtrafikken og dere andre har et problem mindre. Vinn-vinn, rett og slett.

Skrevet

Lårbeinet mitt er såpass langt at jeg må skreve på buss- og flyseter. Er det plass til det (altså at det ikke går ut over andre), så sprer jeg beina relativt mye da det lindrer smertene i kneet.

Skrevet

Jeg kan forstå at menn klager over at andre menn tar stor plass, men kan ikke forstå at kvinner gjør det. Så lenge dere sitter med bena i kors så er det vel ikke så farlig om menn tar litt av plassen dere uansett ikke kommer til å bruke. 

Anonymkode: a99e6...669

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Mr. Kilmister skrev:

Jeg har slettes ikke gigantiske baller. Men sånn sitter vi menn, mens dere knytter knute på beina. Er forskjell på kvinner å menn. 

Jeg sitter nesten aldri med bena i kors, det er ikke bra for blodårene og nervene i bena :) Jeg sitter ganske rett opp og ned, eventuelt med litt diskret småskræving. Jeg er enten A eller D på dette bildet. Det er kun hvis jeg treffer på iherdige manspreadere at jeg blir trassig nok til å sitte som C.

safe_image1.jpg

• Liker 5
Skrevet

Jeg kan forstå at menn klager over at andre menn tar stor plass, men kan ikke forstå at kvinner gjør det. Så lenge dere sitter med bena i kors så er det vel ikke så farlig om menn tar litt av plassen dere uansett ikke kommer til å bruke. 

Logisk...

Anonymkode: f0d56...aa0

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenker det må være utrolig deilig å være så subjektiv og egofokusert som han duden på bildet. Han ser virkelig ikke verden rundt seg, han forstår ikke at andre også bør få sitte godt? Hvordan er det å leve i en sånn boble, mon tro? 

Anonymkode: 34451...a6f

• Liker 11
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er lov å si ifra!

Manspread er uhøflig, vulgært og fryktelig grusomt.

Anonymkode: 5017e...8d8

• Liker 6
Gjest Chauve-Souris
Skrevet (endret)

Null problem for min del, så lenge ikke personen overdriver ekstremt. Men en fyr som sitter naturlig og avslappet med bena spredt kunne jeg ikke brydd meg mindre om. Jeg er en jente, jeg sitter uansett fint og med beina samlet, jeg tar ikke mye plass, han får sitte som han vil. :) 

Edit: Han på det bildet som ble postet er uhøflig.

Endret av Chauve-Souris
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sitter med ben i kors i ett minutt men så ønsker man å sitte vanlig igjen - og da er det umulig når naboen er Manspread.

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er lov å si ifra!

Manspread er uhøflig, vulgært og fryktelig grusomt.

Og uglamorøst ikke minst! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...