Grooo Skrevet 21. januar 2005 #1 Skrevet 21. januar 2005 Jeg mister så mye hår for tiden, børsten er helt full av hår hver gang jeg har gredd meg... Mangler jeg noen vitaminer eller noe? Mamma mener så, men kan ikke si meg hva jeg burde få i meg...
Gjest Anonymous Skrevet 21. januar 2005 #2 Skrevet 21. januar 2005 Du burde absolutt gå til legen, kan være veldig mange grunner til at du mister hår. Har ei vennine som har en sykdom som gjør at hun mister hår. Fikk det helt plutselig uten å være syk i den forstand...
Tusseline Skrevet 22. januar 2005 #4 Skrevet 22. januar 2005 Årsakene kan være så mange. Stress, hormoner, medikamenter, sykdom osv. Spør legen.
Gjest Rio----- Skrevet 22. januar 2005 #5 Skrevet 22. januar 2005 jeg mista mye hår i høst også.. til slutt skaffa jeg meg b-vitaminer og andre vitaminer og kerastase shampoo som forebygger håravfall.. frisøren min lurte på om jeg stressa, men jeg kunne ikke sette fingeren på det.. mulig det var ubevisst.. men ja, prøv vitaminer, skift shampoo.. det kan være så mange grunner.. om det ikke bedrer seg, eller du ikke føler deg bra så hør med legen..
Gjest baby-E Skrevet 22. januar 2005 #6 Skrevet 22. januar 2005 du burde prve med vitamin b, eller ta turen til en helsekost, eller apotek for å spørre der.. mangel på vitamin b kan føre til hårtap..
Andrine22 Skrevet 22. januar 2005 #7 Skrevet 22. januar 2005 Hadde samme problemet som deg. Og siden jeg ikke har så mye hår å ta av, så vistes det ganske godt også, iallfall for meg. Var hos lege og hudlege, men de fant ingenting galt. Men det var iallfall greit å utelukke noen sykdommer iallfall... Hudlegen anbefalte meg å prøve Arcon Tisane for kvinner, kjøpes på helsekostforretninger. Det er blant annet b-vitaminer. Det er dyrt (syns iallfall jeg!), og jeg brukte det ca et halvt år. Det ble faktisk litt bedre. Dette var for ett år siden. Nå er det slik igjen, og jeg tror rett og slett det er årstiden! Veldig mange mister ekstra mye håe om høsten og vinteren... Var hos frisøren i dag, og makan til mas om hvor tynt hår jeg har! Er da fullt klar over det selv... Men etter klippingen så håret dobbelt så tykt ut...
Grooo Skrevet 24. januar 2005 Forfatter #8 Skrevet 24. januar 2005 Takk for gode råd! Har tykt hår og masse igjen fremdeles, så ille er det ikke. Skal nok prøve å få i meg litt mere vitaminer, det hjelper nok da tenker jeg
Annie Skrevet 24. januar 2005 #9 Skrevet 24. januar 2005 Få legen til å sjekke om du kanskje trenger B12. Det får du i sprøyteform.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå