AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #1 Del Skrevet 11. oktober 2017 Noen tar bare kontakt med meg om og med dårlige ting. Noen som er i en ulykke, en som er sur eller lei seg, noen sa, noen har gjort (negative ting). Der er jo ikke noe gøy men de mener at sånn er livet. Da kunne de tatt kontakt om og med hyggelige ting også, men nei da... Her blir man brukt som søpledynga for alt det grusomme som har skjedd og man kan jo ikke si annet enn at det er grusomt. Skjønner ikke sånne folk at med litt sosial intelligens så tar man da også kontakt for gledelige ting også? Jeg kunne aldri fått meg til å bare kontakte noen nær grusomme ting skjer eller har skjedd. Hva er grunnen til det tror dere? Anonymkode: 3f044...21e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belima Skrevet 11. oktober 2017 #2 Del Skrevet 11. oktober 2017 Kanskje du er en god lytter uten at du selv er klar over det. Så da er det lett å kontakte deg når noen trenger en som virkelig hører på hva de har å si. Er enig at de burde tatt kontakt ellers også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #3 Del Skrevet 11. oktober 2017 1 time siden, Belima skrev: Kanskje du er en god lytter uten at du selv er klar over det. Så da er det lett å kontakte deg når noen trenger en som virkelig hører på hva de har å si. Er enig at de burde tatt kontakt ellers også. Ja, at det går ann. Det er jo utrolig frekt. Anonymkode: 3f044...21e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #4 Del Skrevet 12. oktober 2017 Har et par slike "venner" selv. Hun ene tar bare kontakt når hun skal klage på noe/noen eller fæle ting som har skjedd og hun andre kun når hun skal klage på sin fæle svigerinne eller mimre om de fæle jentene vi gikk i klasse med for over 20 år siden. Nå når jeg er kreftsyk og kunne trengt venner å snakke med om koselige ting og ikke bare sykdom hører jeg aldri fra dem. Dårlige venner. Heldigvis har jeg en annen venninne som jeg kan snakke om alt med. Anonymkode: 8ead7...1d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå