AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #21 Skrevet 12. oktober 2017 15 timer siden, Mr. Kilmister skrev: Vært i samme båt som deg. Alenemødre som henter mat/kake og vann/kaffe, og som står å forteller hvor flink jeg er. Umulig å mistolke. Hehe. Gjorde heller aldri noe ut av det iom at jeg hadde kjæreste på den tia. Hadde ikke tid heller😊 Det er jo nesten slik at man nesten ikke tørr smile, gi komplimenter eller være hyggelig med en mann fordi han automatisk da tror at man vil ligge med ham.. Anonymkode: 30699...c9c 4
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #22 Skrevet 12. oktober 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo nesten slik at man nesten ikke tørr smile, gi komplimenter eller være hyggelig med en mann fordi han automatisk da tror at man vil ligge med ham.. Anonymkode: 30699...c9c Så "Umulig å mistolke"forstå du ikke? Anonymkode: 3cdfb...b84 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #23 Skrevet 12. oktober 2017 Er 40 og kunne fort funnet på ligge med den unge, lekre elektrikeren om jeg var typen til å være utro..... Anonymkode: ed1c1...be6 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #24 Skrevet 12. oktober 2017 Jeg er i cougar-alder, og alltid hyggelig, smilende og grei med håndverkerne, spør om de vil ha noe å drikke etc. Men jeg har ingen baktanker, ville ikke hatt sex med dem uansett hvor flotte de er, og uansett har jeg funnet mannen i mitt liv. Jeg bare er sånn mot alle, blid og imøtekommende. Men et par av dem har bedt meg på date etter at jobben var ferdig Anonymkode: f403b...e5f
Gjest Axl Rose Skrevet 12. oktober 2017 #25 Skrevet 12. oktober 2017 Aldri tørt å gjøre noe ut av det? Du aner ikke hva du går glipp av mann! Ikke vær feig..
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #26 Skrevet 13. oktober 2017 Ikke hatt sex med, men en elektrikker gav meg reduksjon i prisen mot at han fikk sniffe og sleike sokkene mine mens jeg hadde dem på. Og jeg er mann. Anonymkode: bce34...da2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #27 Skrevet 13. oktober 2017 jeg er mann på 20, jobber i barnehage,, hadde sex med min kollega på 47. hu har samboer og datter på neste min alder. Masse forskjellig kommentarer her, ingenting er umulig!! aldri i verden tenkte jeg på at jeg hadde noe som helst sjangs på ei cougar, helt til vi flørtet og fant tonen, pratet om alt utenom arbeid. jeg spurte hu rett ut om hu ville ta en middag etter jobb en dag. og oooops så havnet vi i sengs. :D Anonymkode: e51c1...761
wintergirl Skrevet 13. oktober 2017 #28 Skrevet 13. oktober 2017 På 12.10.2017 den 21.10, Bootyhunter skrev: Aldri tørt å gjøre noe ut av det? Du aner ikke hva du går glipp av mann! Ikke vær feig.. Er ikke du i mot utroskap? Ts, hvis de er i forhold, så holder du deg unna dem. Er de single så er det noe annet. Jeg er 36 , men føler ikke at jeg er i cougar alder for en som kunne vært min lillebror da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå