Cross702 Skrevet 11. oktober 2017 #1 Skrevet 11. oktober 2017 Heisann. Jeg er en mann/gutt på 24år. Jobber som håndverker å er ofte inne i hus med kunder osv, å rart med det men her i Bærum så er det som regel kona som er hjemme for og møte oss. Fra tid til annen så er det som om de byr seg fram, flørter og hinter litt.. jeg har aldri tørt å gjøre noe ut av det ettersom jeg er redd det bare er noe jeg innbiller meg fra alle porrfilmer og noveller jeg har lest.. Hva tror dere? Dette er jo noe jeg veldig gjerne kunne tenkt meg også.. men kanskje ikke ibarbeidtid 3
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #2 Skrevet 11. oktober 2017 Legg ut bilde av deg så skal jeg vurdere om de ville ligget med deg. Anonymkode: e5fb8...870 3
Cross702 Skrevet 11. oktober 2017 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2017 (endret) 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Legg ut bilde av deg så skal jeg vurdere om de ville ligget med deg. Anonymkode: e5fb8...870 Vill gjerne være litt mer anonym en det. Om jeg ville legge ut bilde osv så kunne jeg vell laget en dating profil? Jeg bare lurer på om disse cugarsene egentlig finnes? Vill en kvinne på 35-45 ha en som kunne vært hennes sønn? Eller er dette bare fantasier? Endret 11. oktober 2017 av Cross702
Gjest Ingenting2 Skrevet 11. oktober 2017 #4 Skrevet 11. oktober 2017 1 minutt siden, Cross702 skrev: Om jeg ville legge ut bilde osv så kunne jeg vell laget en dating profil? Jeg bare lurer på om disse cugarsene egentlig finnes? Vill en kvinne på 35-45 ha en som kunne vært hennes sønn? Eller dette bare fantasier? 35-45 med en sønn som kaller seg gutt i en alder av 24? Hva er 35 minus 24? Svaret er N E I
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #5 Skrevet 11. oktober 2017 7 minutes ago, Cross702 said: Vill gjerne være litt mer anonym en det. Om jeg ville legge ut bilde osv så kunne jeg vell laget en dating profil? Jeg bare lurer på om disse cugarsene egentlig finnes? Vill en kvinne på 35-45 ha en som kunne vært hennes sønn? Eller dette bare fantasier? Sier bare at hvor stor sjanse du har avhenger av utseende ditt. Slayer du på tinder så slayer du nok cougars også. Anonymkode: e5fb8...870
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #6 Skrevet 11. oktober 2017 8 minutter siden, canacas skrev: 35-45 med en sønn som kaller seg gutt i en alder av 24? Hva er 35 minus 24? Svaret er N E I Huff, fikk meg en god latter Anonymkode: 30699...c9c
SlemUlv Skrevet 11. oktober 2017 #7 Skrevet 11. oktober 2017 Du er på jobb! På jobb skal man oppføre seg som om man er på jobb! Du er ikke der for å ha sex.. Så nei, de er ikke ute etter deg. 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #8 Skrevet 11. oktober 2017 1 time siden, canacas skrev: 35-45 med en sønn som kaller seg gutt i en alder av 24? Hva er 35 minus 24? Svaret er N E I Ser jo nesten bare kjerringer på over 30 som kaller seg for j30 osv.. Anonymkode: c6d0a...a19
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #9 Skrevet 11. oktober 2017 Kan bekrefte som håndtverker selv at jeg har fått mye tilbud fra husmødre som ikke har fått hard pikk på en stund. Er letteste som finnes å lure i seng. Anonymkode: c6d0a...a19
Mr. Kilmister Skrevet 11. oktober 2017 #10 Skrevet 11. oktober 2017 2 timer siden, Cross702 skrev: Heisann. Jeg er en mann/gutt på 24år. Jobber som håndverker å er ofte inne i hus med kunder osv, å rart med det men her i Bærum så er det som regel kona som er hjemme for og møte oss. Fra tid til annen så er det som om de byr seg fram, flørter og hinter litt.. jeg har aldri tørt å gjøre noe ut av det ettersom jeg er redd det bare er noe jeg innbiller meg fra alle porrfilmer og noveller jeg har lest.. Hva tror dere? Dette er jo noe jeg veldig gjerne kunne tenkt meg også.. men kanskje ikke ibarbeidtid Vært i samme båt som deg. Alenemødre som henter mat/kake og vann/kaffe, og som står å forteller hvor flink jeg er. Umulig å mistolke. Hehe. Gjorde heller aldri noe ut av det iom at jeg hadde kjæreste på den tia. Hadde ikke tid heller😊
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #11 Skrevet 11. oktober 2017 Jeg er nok ei cougar, og har kost meg med et par håndtverkere Anonymkode: 38d34...63e
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #12 Skrevet 11. oktober 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er nok ei cougar, og har kost meg med et par håndtverkere Anonymkode: 38d34...63e dere lurer mye tull ut av dere... Gøy å lese. Anonymkode: 3249b...e2f
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #13 Skrevet 11. oktober 2017 Just now, AnonymBruker said: dere lurer mye tull ut av dere... Gøy å lese. Anonymkode: 3249b...e2f Det er ikke tull, jeg har knulla opp til flere for å få billigere pris på jobben, Anonymkode: 38d34...63e
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #14 Skrevet 11. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er ikke tull, jeg har knulla opp til flere for å få billigere pris på jobben, Anonymkode: 38d34...63e Klarer ikke ta dette seriøst.. HVORDAN går du frem for det? hinter man? Jeg er nysgjerrig, for det virker for godt til å være sant omtrent... Anonymkode: 3249b...e2f 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #15 Skrevet 11. oktober 2017 3 minutes ago, AnonymBruker said: Klarer ikke ta dette seriøst.. HVORDAN går du frem for det? hinter man? Jeg er nysgjerrig, for det virker for godt til å være sant omtrent... Anonymkode: 3249b...e2f Jeg har kledd meg utfordrende for å gjøre det. Ser hvordan de reagerer på meg og spurt de veldig direkte etter en stund.Sier at jeg ikke har så mye penger, men at jeg kan gi de en avsugninger eller noe annet om de vil gi meg rabatt. Anonymkode: 38d34...63e
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #16 Skrevet 11. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har kledd meg utfordrende for å gjøre det. Ser hvordan de reagerer på meg og spurt de veldig direkte etter en stund.Sier at jeg ikke har så mye penger, men at jeg kan gi de en avsugninger eller noe annet om de vil gi meg rabatt. Anonymkode: 38d34...63e Oi! alle du har spurt sier ja ? Anonymkode: 3249b...e2f
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #17 Skrevet 11. oktober 2017 Just now, AnonymBruker said: Oi! alle du har spurt sier ja ? Anonymkode: 3249b...e2f Nesten alle ja. Anonymkode: 38d34...63e
Thyra Skrevet 12. oktober 2017 #18 Skrevet 12. oktober 2017 7 timer siden, Cross702 skrev: Heisann. Jeg er en mann/gutt på 24år. Jobber som håndverker å er ofte inne i hus med kunder osv, å rart med det men her i Bærum så er det som regel kona som er hjemme for og møte oss. Fra tid til annen så er det som om de byr seg fram, flørter og hinter litt.. jeg har aldri tørt å gjøre noe ut av det ettersom jeg er redd det bare er noe jeg innbiller meg fra alle porrfilmer og noveller jeg har lest.. Hva tror dere? Dette er jo noe jeg veldig gjerne kunne tenkt meg også.. men kanskje ikke ibarbeidtid Ja, dette er noe du innbiller deg fordi du har sett for mange porrfilmer. 5 timer siden, Mr. Kilmister skrev: Vært i samme båt som deg. Alenemødre som henter mat/kake og vann/kaffe, og som står å forteller hvor flink jeg er. Umulig å mistolke. Hehe. Gjorde heller aldri noe ut av det iom at jeg hadde kjæreste på den tia. Hadde ikke tid heller😊 Ja, gir hun deg et glass vann og er hyggelig vil hun garantert ligge med deg ...
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #19 Skrevet 12. oktober 2017 6 timer siden, Thyra skrev: Ja, dette er noe du innbiller deg fordi du har sett for mange porrfilmer. Ja, gir hun deg et glass vann og er hyggelig vil hun garantert ligge med deg ... Er et levende bevis på at husmødre ofte vil ha en bit av håndtverkeren. Er man kjekk, så får man det man vil ha. Anonymkode: c6d0a...a19
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #20 Skrevet 12. oktober 2017 Jeg er er 35 og har stadig fantasert om de unge håndtverkerne som hr vært i mitt hus. Spesielt elektrikeren er superdigg😍 Anonymkode: 7bbb2...c00
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå