AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #1 Skrevet 11. oktober 2017 Eminem kommer med nytt album i november. Flere som gleder seg? På fredag kommer også Pink med nytt album og han har en sang sammen med henne på albumet. Får se om Donald Trum svarer på dissen. Anonymkode: c1a19...50a
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #2 Skrevet 11. oktober 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eminem kommer med nytt album i november. Flere som gleder seg? På fredag kommer også Pink med nytt album og han har en sang sammen med henne på albumet. Får se om Donald Trum svarer på dissen. Anonymkode: c1a19...50a Det var på tide Eminem! 😵 Skal bli interessant å se om Eminem er like flink. Jeg tror ikke det. Anonymkode: b0db9...16b
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #3 Skrevet 11. oktober 2017 8 minutes ago, AnonymBruker said: Det var på tide Eminem! 😵 Skal bli interessant å se om Eminem er like flink. Jeg tror ikke det. Anonymkode: b0db9...16b Jeg har troen på Eminem. Jeg har ikke blitt skuffet tidligere og han har jo gitt ut en del album. Klart, er ikke sånn jeg liker alle sangene, men jeg pleier å like mange nok. TS Anonymkode: c1a19...50a
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #4 Skrevet 11. oktober 2017 Anti Donald Trump-låt.. Herregud så klisjé, 1-2 år for sent ute. Anonymkode: 0d45f...cfc 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #5 Skrevet 11. oktober 2017 6 minutes ago, AnonymBruker said: Anti Donald Trump-låt.. Herregud så klisjé, 1-2 år for sent ute. Anonymkode: 0d45f...cfc Trump president så nei, vil ikke si at Eminem er for sent ute. Er vel også ganske typisk Eminem, han tok jo også tydelig standpunkt når det kom til Bush. Ikke det beste Eminem har laget, men det er jo kun noe han presenterte på en prisutdeling. Det er ikke en låt fra albumet. TS Anonymkode: c1a19...50a
smalls Skrevet 13. oktober 2017 #6 Skrevet 13. oktober 2017 Yes. Elsker Eminem. Han er en av de beste Har vært fan av han siden kom ut med The Eminem Show Albumet. 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #7 Skrevet 13. oktober 2017 Gleder meg. Jay Z kom med album tidligere i år og syntes det var veldig bra. Anonymkode: aa2d1...d79
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #9 Skrevet 14. oktober 2017 På 13.10.2017 den 17.13, The Alchemist skrev: Jeg foretrekker god musikk. Det er smak og behag. Jeg synes Eminem har god musikk. Hva er egentlig vitsen med kommentaren din? Anonymkode: b1654...097 2
Mari Y Skrevet 15. oktober 2017 #10 Skrevet 15. oktober 2017 Faktisk hører jeg ikke så mye på rap og hip hop, men Eminem har faktisk mye bra. Kan anbefale the Marshall Mathers LP, f eks. Er vel omtrent det beste jeg har hørt av Eminem. Ellers er jeg ikke så veldig bevandret innen rap og hip hop. Men Eminem kan sin greie, synes jeg.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #11 Skrevet 15. oktober 2017 9 minutter siden, Mari Y skrev: Faktisk hører jeg ikke så mye på rap og hip hop, men Eminem har faktisk mye bra. Kan anbefale the Marshall Mathers LP, f eks. Er vel omtrent det beste jeg har hørt av Eminem. Ellers er jeg ikke så veldig bevandret innen rap og hip hop. Men Eminem kan sin greie, synes jeg. Eminem er en av de beste i gamet Dyktig låtskriver. Før han ble kjent, så buet folk når han opptrådte på scenen fordi han var hvit, men han har fått den respekten han fortjener. Ikke mange som buer nå Anonymkode: b1654...097
Mari Y Skrevet 15. oktober 2017 #12 Skrevet 15. oktober 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eminem er en av de beste i gamet Dyktig låtskriver. Før han ble kjent, så buet folk når han opptrådte på scenen fordi han var hvit, men han har fått den respekten han fortjener. Ikke mange som buer nå Anonymkode: b1654...097 Man bør bare drite i rasistene og elitister som mener at 'den og den musikken tilhører kun_'. Hvis det er bra musikk er det bra musikk, uavhengig av hudfarge eller osv😎
_Mayhem_ Skrevet 16. oktober 2017 #13 Skrevet 16. oktober 2017 Nice 😀 eminem er helt rå på tekster, dobbelbetydninger og henvisninger, genial mann!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå