Banankaka04 Skrevet 11. oktober 2017 #1 Skrevet 11. oktober 2017 Heisann! (: Jeg har et litt sånt «spesielt» spørsmål, som jeg så gjerne ønsker å få svar på! Jeg lurer nemlig på hvordan man kjenner forskjell på fettete og «normalt» hår? Jeg synes det er vanskelig å si om jeg sliter med fett hår eller ikke.. Jeg vil ikke si at det ser så veldig fettete ut.. Kanskje av og til? Men går det an å kjenne (med henda) om man har fettete hår liksom? Og hvordan kan man VITE at håret ER mykt og SER nyvasket ut? Kanskje dett var litt sånn vanskelig å svare på for dere, men spørsmålet mitt er vel så og si bare: Hvordan ser man forskjell på fett og fint hår? (: Håper på mange KLOKE svar!
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #2 Skrevet 11. oktober 2017 Det ser litt våtere ut. Altså mørkere. Oppfører seg tyngre, skiller seg mer. Og ja, man kan kjenne det. Ta i håret, og ser om man føler man blir "fet" på hendene (du kan gjøre det samme med huden i ansiktet, ofte vil du se at den ene fingeren da blir blankere enn den andre). Hvis du sliter med å se forskjell, så tror jeg du kan slå deg til ro med at du ikke har fett hår Jeg får fett hår etter bare 1-2 døgn, og ser det selv med en gang. Hvis det ikke synes så er jo fett bare bra for håret. Anonymkode: bab77...e3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå