Gå til innhold

Gruppe intervju service senteret nav


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg skal på gruppe intervju for en stilling i service senteret i nav.. noen som har erfaring fra Det? Antrekk tips eller bare generelle tips?

Anonymkode: 61ac1...edd

Videoannonse
Annonse
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei.

Jeg skal på gruppe intervju for en stilling i service senteret i nav.. noen som har erfaring fra Det? Antrekk tips eller bare generelle tips?

Anonymkode: 61ac1...edd

Med service senteret regner jeg med du mener kontaktsenteret??

Det er ingen kleskode i kontaktsenteret (eller NAV forøvrig) men til intervju ville jeg stilt pent og nøytralt kledd.

I og med at det er gruppeintervju ville jeg forsøkt å markere meg slik at en blir lagt merke til uten at man "brøyter " deg fram foran andre...

Jobben på kontaktsenteret er hektisk og utfordrende og den krever mye fagkunnskap og dataferdigheter. Opplæringen er intens, grundig og veldig god!!

Det er en kjekk jobb som slettes ikke passer for alle.. Man skal hele veien holde seg oppdatert på alle rutiner og lovverk og endringer som kommer ofte og raskt! Man skal snakke med mennesker i alle slags livssituasjoner og kunne være empatisk og forståelsesfull samtidig som man må være tydelig og løsningsdyktig. Det er ikke alltid enkelt når innringers ønsker ikke står på stil hverken med lovverk eller rutiner... 

Anbefaler å reflekterte litt rundt samfunnsoppdraget til NAV sett opp mot rollen som veileder på kontaktsenteret.. Det får du garantert spørsmål og på intervju også...

Lykke til på intervju!

Anonymkode: f6cb1...cbf

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Med service senteret regner jeg med du mener kontaktsenteret??

Det er ingen kleskode i kontaktsenteret (eller NAV forøvrig) men til intervju ville jeg stilt pent og nøytralt kledd.

I og med at det er gruppeintervju ville jeg forsøkt å markere meg slik at en blir lagt merke til uten at man "brøyter " deg fram foran andre...

Jobben på kontaktsenteret er hektisk og utfordrende og den krever mye fagkunnskap og dataferdigheter. Opplæringen er intens, grundig og veldig god!!

Det er en kjekk jobb som slettes ikke passer for alle.. Man skal hele veien holde seg oppdatert på alle rutiner og lovverk og endringer som kommer ofte og raskt! Man skal snakke med mennesker i alle slags livssituasjoner og kunne være empatisk og forståelsesfull samtidig som man må være tydelig og løsningsdyktig. Det er ikke alltid enkelt når innringers ønsker ikke står på stil hverken med lovverk eller rutiner... 

Anbefaler å reflekterte litt rundt samfunnsoppdraget til NAV sett opp mot rollen som veileder på kontaktsenteret.. Det får du garantert spørsmål og på intervju også...

Lykke til på intervju!

Anonymkode: f6cb1...cbf

Tusen hjertelig takk for svar!! Nav er jo så mye og jeg har endel kunnskap om nav, men jeg har jo aldri jobbet i nav, så lurer på om du vet om et sted jeg kan lese litt nav fra a-å?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...