Gå til innhold

Jeg tror at vi alle skal takke høyere makter for at menn og kvinner i det virkelige liv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke er slik de framstilles på KG.

Anonymkode: 8bdab...9ba

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er nok litt som de på KG, bare at de ikke tør snakke om det de gjør her i det offentlige rom

Anonymkode: 70c94...320

• Liker 1
Skrevet

Takk, høyere makter. :) 

Anonymkode: 36b5d...7df

Skrevet

Takk og lov. Og takk og lov for at jeg ikke har noen slike mennesker i livet mitt.

Anonymkode: 51d39...9af

Skrevet

Jeg kan være delvis enig i det.

Årsak er at kvinner kan gå med både skjørt, kjoler og ikke minst sminke seg uten at blir rabalder rundet. Mens når en mann prøver å gjøre det samme så skal jeg hilse å si at stempelet og ikke minst gørra kommer. Trist at det er slik om en har lyst til å leve på en annen måte enn det samfunnet og trad. sier en SKAL gjøre...

Anonymkode: 5f919...e92

Skrevet

Det er beskrivende for forumet at det ikke en gang forventes at trådtitlene inneholder fullstendige setninger eller beskriver hva tråden handler om. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan være delvis enig i det.

Årsak er at kvinner kan gå med både skjørt, kjoler og ikke minst sminke seg uten at blir rabalder rundet. Mens når en mann prøver å gjøre det samme så skal jeg hilse å si at stempelet og ikke minst gørra kommer. Trist at det er slik om en har lyst til å leve på en annen måte enn det samfunnet og trad. sier en SKAL gjøre...

Anonymkode: 5f919...e92

Hva prater du om? Kvinner blir voldtatt, kalt horer og mister respekt som menneske om de går med skjørt, kjoler og sminker seg. 
Vil hun heller spille fotball, klatre i trær og jobbe på båtrigg så blir hun kalt for manndig, lesbisk, stygg, merkelig osv. 

Jeg forstår at du er en transmann og det er kjipt at du ikke kan få kle deg som du vil uten at folk stempler deg, men newsflash det skjer desverre med alle, og i aller høyeste grad mye mer med kvinner enn med menn! Det vil du også få oppleve om du lever ut ditt liv som transperson og blir kvinne på utsiden. 

Anonymkode: 213b5...70a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...