Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått et jobbtilbud, men har kun fått opplysning om lønn. Det er en stilling i staten, så noe vet jeg jo (pensjon etc). Men hva er ellers innafor å spørre om, eller hva bør jeg vite før jeg bestemmer meg. Skal spørre om mulighet for hjemmekontor, men er det noe mer? 

Anonymkode: f93c9...bff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neste gang jeg søker jobb skal jeg ihvertfall spørre om de har tariffavtale med fagforeningen  min.. 

Jeg skal også forsikre meg om at de utbetaler mellomlegget på 6G og faktisk lønn når man skal ut i foreldrepermisjon, samt at de betaler det direkte til meg og får igjen fra nav (det gjør at man opparbeider seg rett på feriepenger for hele permisjonstiden, og opptjener permisjon, i motsetning til om nav betaler direkte til deg). 

Anonymkode: 275a0...932

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Neste gang jeg søker jobb skal jeg ihvertfall spørre om de har tariffavtale med fagforeningen  min.. 

Jeg skal også forsikre meg om at de utbetaler mellomlegget på 6G og faktisk lønn når man skal ut i foreldrepermisjon, samt at de betaler det direkte til meg og får igjen fra nav (det gjør at man opparbeider seg rett på feriepenger for hele permisjonstiden, og opptjener permisjon, i motsetning til om nav betaler direkte til deg). 

Anonymkode: 275a0...932

Siden dette er en statlig organisasjon vet jeg allerede at dette gjelder hos dem. Ikke at jeg tjener over 6G uansett, da. :P

Anonymkode: f93c9...bff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...