Gjest singel Skrevet 21. januar 2005 #1 Del Skrevet 21. januar 2005 Jeg er utrolig ensom!! Sitter hele tiden for meg selv. Har to barn, så på kveldstid må jeg ha barnevakt, men det er ikke noe problem. Det som er problemet er at det er ingen som vil finne på noe sammen med meg! Jeg har flere venner, og jeg prøver fortvilet å holde kontakten. Jeg går også inn for å bli kjent med nye folk. Ikke desperat, lar kanskje de ta første eller andre skrittet... MEN likevel sitter jeg alltid alene! Av og til er det noen venner av meg som ber meg med ut på byen, men disse vennene ser jeg ikke utenom! Hva kommer dette av!? Føler jeg er helt alene om å ha det sånn... Med all den tiden jeg har alene, kunne jeg bygd opp en hel nettverden!! :-? Hva finner dere på når dere er alene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. januar 2005 #2 Del Skrevet 21. januar 2005 Med all den tiden jeg har alene, kunne jeg bygd opp en hel nettverden!! :-? Gjør det da vel! Finn møteplasser på nett og kom i kontakt med folk. Bli kjent og få et fellesskap over nett. Kanskje treffes man etterhvert. Gode utgangspunkt for å finne likesinnede kan være diskusjonsforum relatert til en interesse eller hobby. Ellers finnes det jo andre kontaktfora. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. januar 2005 #3 Del Skrevet 21. januar 2005 Hei! Kjenner meg veldig godt igjen, desverre..Bortsett fra barn som jeg ikke har. Er singel etter et langt samboerskap og har en del venner, men de har alle samboer, små barn og er veldig opptatt med sitt! De blir ikke til at de blir med ut så ofte eller at de har noe særlig tid til overs til "tanten". Så helt klart at det blir ensomt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 21. januar 2005 #4 Del Skrevet 21. januar 2005 Du sa det... nettverden. Jeg har full, svært krevende jobb, og en sønn. Det holder i mengder for meg i lange prioder. Hender man prøver å ha et liv utenom, men det krever ganske mye... så da er det av og til deilig å ha kontakt på nettet - passelig krevende, du kan velge selv når og med hvem og du kan slå av maskinen når du ikke vil mer. Langt mindre krevende enn RL spør du meg ;-) Men jeg forstår deg godt, man havner i en sånn mellomstilling. Alle par har nok med sitt, og alle single barnløse har nok med sitt. Blir litt ensporet det der. Jeg kan bare oppfordre deg til å ta initiativ jeg - be folk hjem på middag da vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. januar 2005 #5 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg heller har ikke bestandig noen å finne på noe med, men du sa det så fint selv;nettet...., finne smange forum du kan bli kjent med folk på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 25. januar 2005 #6 Del Skrevet 25. januar 2005 Med all den tiden jeg har alene, kunne jeg bygd opp en hel nettverden!! :-? Hva finner dere på når dere er alene? Akkurat det. Sitter på singeltråden (startet av Anders26år) her i forum og flørter, ler, diskuterer, krangler og blir kjent med andre mennesker. Hysterisk morsomt til tider. Snart 80 sider fylt med alt fra diskusjon om kjærlighetsliv til de særeste avsporinger som fremkaller allmen latter. Snill moderator har vi også, hun lar oss holde på stort sett som vi vil og bare ler med. Skaff deg nick og kom og besøk oss da. Snart samles vel en del av oss i det virkelige verden for å gjøre Oslo utrygg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 25. januar 2005 #7 Del Skrevet 25. januar 2005 Jepp :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 25. januar 2005 #8 Del Skrevet 25. januar 2005 Jupp, det er nok mange av oss som har det sånn. Jeg har ikke barn, men sitter mye hjemme likevel. Hender jo det skjer ting, og jeg har faste ting to ganger hver uke, men vennene mine er stort sett opptatt med sine ting. Internett har absolutt hjulpet meg, jeg har også møtt noen gode venner der, som jeg nå har kontakt med både på msn og også avogtil ute. Også skal jeg blande meg inn i singel-tråden her, for det hørtes ut som en veldig god idè . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. januar 2005 #9 Del Skrevet 26. januar 2005 Trist å høre Ja, prøv nettet, å treffe folk der eller bare for å chatte. Er alle vennene dine single? Er de ikke med på en rolig hjemmekveld med pizza av og til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. januar 2005 #10 Del Skrevet 27. januar 2005 Jeg har det kanskje egentlig sånn jeg også, men trives med det. Jeg synes det er deilig å ikke ha noe som helst på agendaen og at ikke telefonen ringer og ingen kommer innom. Jeg er lat og makelig og kjeder meg aldri. Føler meg ikke ensom heller, for jeg har jo de vennene jeg har selv om jeg ikke ser dem hver uke... Har ikke noe stort underholdningsbehov akkurat... trives utmerket med bare meg selv.. kanskje jeg er sær...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rimfrost Skrevet 27. januar 2005 #11 Del Skrevet 27. januar 2005 Jeg har det kanskje egentlig sånn jeg også, men trives med det. Jeg synes det er deilig å ikke ha noe som helst på agendaen og at ikke telefonen ringer og ingen kommer innom. Jeg er lat og makelig og kjeder meg aldri. Føler meg ikke ensom heller, for jeg har jo de vennene jeg har selv om jeg ikke ser dem hver uke... Har ikke noe stort underholdningsbehov akkurat... trives utmerket med bare meg selv.. kanskje jeg er sær...? Du er akkurat som meg Jeg har hele livet fått høre hvor asosial jeg er. Og det stemmer ! Jeg hadde jo ikke brukt så mye tid for meg selv om jeg hadde vært sosial og elsket å være sammen med andre ! Hva kommer dette av!? Føler jeg er helt alene om å ha det sånn... Med all den tiden jeg har alene, kunne jeg bygd opp en hel nettverden!! Hva finner dere på når dere er alene? Det kommer vel kanskje av at vennene dine er som mine, at de ikke er super-sosiale og at de liker og tilbringe tid alene/sammen med kjæresten (hvis de har noen?) Når jeg er alene sitter jeg stort sett på nettet. Jeg jobber med hjemmesiden min, snakker på IRC og på msn og surrer rundt på div forum. Synes det er koselig jeg! Da jeg bodde hjemme brukte jeg en del tid på kaninen min. Trente han til å hoppe og sånn... ELsker å holde på og pusle med sånt alene. Nettet er en fin måte å få kontakt med folk på. (møtte typen min og en av besteveninnene mine der! :-) ) Så ikke tro at du er den eneste som dyrker sosiallivet på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå