AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #1 Skrevet 11. oktober 2017 Hvordan teller dere når dere spiser ute? Holder på å gå ned 12 kg og har begynt å telle kalorier, men merker at jeg ikke er inni kaloritelling nok til å vite intuitivt hva mat inneholder. Er veldig sosial og spiser ofte hos venner eller på kaffe/restaurant og da mister jeg litt oversikt. Feks i går var jeg med venninner og spiste en hjemmelaget veggisburger av kikerter og bønner. Ingenting ekstra. Aner virkelig ikke hvor mye denne inneholdt så blir ren gjetning. Anonymkode: d83a8...58b
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #2 Skrevet 11. oktober 2017 Det er vanskelig å telle når man spiser ute, men jeg leter som regel etter noe tilsvarende i fitnesspal. Det er ikke helt nøyaktig, men jeg velger noe med høyt antall kalorier for å være på den sikre siden. Og så legger jeg inn trening dagene jeg skal spise ute, uten å spise tilbake kaloriene. Anonymkode: daca0...03d
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #3 Skrevet 11. oktober 2017 jeg løser dette med å unngå å spise ute så langt det lar seg gjøre. Om jeg er ute så begrenser jeg meg ved å ikke bestille den største smørfylte retten og bare gjør et grovt overslag på kalorimengde. Anonymkode: 5c13d...c5c
evelynn Skrevet 11. oktober 2017 #4 Skrevet 11. oktober 2017 (endret) Jeg estimerer (bruker my fitness pal og de har en stor base av produkter der, så det er alltid noe å velge mellom). Jeg noterer kalorier fra Juni (gikk ned 6 kilo i løpet av 2 mnd og nå bare passer på for å ikke gå opp igjen), så allrede nå kan jeg estimere selv, uten appen de vanligste produktene. Eller tar jeg bare fri fra telling for 1 dag og koser meg En veninne anbefalte meg denne appen da hun gikk ned 10 kilo med den, jeg anbefalte den videre til en annen og hun gikk ned 4 kilo allrede nå, så bare prøv den Endret 11. oktober 2017 av evelynn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå