AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #1 Skrevet 11. oktober 2017 Har en valp på straks 4mnd som sutter/småbiter på en pute samtidig som han "graver"/tripper med forlabbene på puta. Er det en kosegreie som henger igjen fra da han fikk melk av moren? Anonymkode: 2821c...b27
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #2 Skrevet 11. oktober 2017 Jeg har en hund på 10 år som gjør det samme, og som alltid har gjort det når hun koser seg. Regner med at det er instinkter som henger igjen fra tiden på pattene - valper masserer pattene med forlabbene for å stimulere melkeproduksjonen leste jeg et sted en gang. Anonymkode: acf66...4d4 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #3 Skrevet 11. oktober 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en hund på 10 år som gjør det samme, og som alltid har gjort det når hun koser seg. Regner med at det er instinkter som henger igjen fra tiden på pattene - valper masserer pattene med forlabbene for å stimulere melkeproduksjonen leste jeg et sted en gang. Anonymkode: acf66...4d4 Han legger seg til å sove når han har gjort det, så jeg også har tenkt at det er en kose greie. Anonymkode: 2821c...b27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå