AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #1 Skrevet 11. oktober 2017 Selv om de virker hyggelige nok, slår det meg at de også virker litt enkle. Mannfolkene er de aktive som sier og gjør det de gjør, skyter litt, eksploderer noe, kjører terrengbil og damene står liksom bare der nokså passivt og smiler og ler bifallende til det meste mennene gjør. Syns alle damene virkelig at det er kjempegøy med grisefyll, svartkrutt og kanonsmell gang på gang, eller kan de ikke si hva de egentlig mener? De går kledd i sine møkkete uniformer, omgir seg med flagg og diverse damer i bikini og annet redneck-stuff, samt drikker seg dritings så fort de får sjansen og har det veldig moro i en saus av spy og fremvisning av naken kropp. For det er visst kjempegøy alltid? Om igjen og om igjen? Som en kuriositet var det ok å se litt, men jeg begynner å bli forsynt nå og ja jeg vet hvor avknappen er plassert. Hva syns du om serien og har du gjort deg noen tanker? Anonymkode: 0daa0...47f 4
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #2 Skrevet 11. oktober 2017 Jeg syns det er nok et program som utnytter lettere tilbakestående mennesker for underholdning. Det er ganske åpenbart at ingen av de som er med er blant de skarpeste knivene i skuffen. Får veldig Morgan og Ola Conny-vibber av dem. Anonymkode: 3b7a9...2e4 3
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #3 Skrevet 11. oktober 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns det er nok et program som utnytter lettere tilbakestående mennesker for underholdning. Det er ganske åpenbart at ingen av de som er med er blant de skarpeste knivene i skuffen. Får veldig Morgan og Ola Conny-vibber av dem. Anonymkode: 3b7a9...2e4 Morgen er faktisk ganske klok Anonymkode: a04ea...268
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #4 Skrevet 11. oktober 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns det er nok et program som utnytter lettere tilbakestående mennesker for underholdning. Det er ganske åpenbart at ingen av de som er med er blant de skarpeste knivene i skuffen. Får veldig Morgan og Ola Conny-vibber av dem. Anonymkode: 3b7a9...2e4 Morgan er ikke dum. Han er garantert mye smartere enn deg. Anonymkode: 983aa...027 1
Antoinette Skrevet 11. oktober 2017 #5 Skrevet 11. oktober 2017 Tilbakestående folk - orker ikke se. 1
Gjest chisandra Skrevet 11. oktober 2017 #6 Skrevet 11. oktober 2017 Koser meg mektig med serien, jeg
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #7 Skrevet 11. oktober 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Morgan er ikke dum. Han er garantert mye smartere enn deg. Anonymkode: 983aa...027 Rik med Anonymkode: a04ea...268 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #8 Skrevet 11. oktober 2017 16 minutter siden, Antoinette skrev: Tilbakestående folk - orker ikke se. Deg om det Anonymkode: a04ea...268
Antoinette Skrevet 11. oktober 2017 #9 Skrevet 11. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Deg om det Anonymkode: a04ea...268 Jeg stiller store spm. ved de som finner denne serien underholdene. 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #10 Skrevet 11. oktober 2017 7 timer siden, Antoinette skrev: Jeg stiller store spm. ved de som finner denne serien underholdene. Store som honhy? Anonymkode: a04ea...268
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #11 Skrevet 12. oktober 2017 16 timer siden, Antoinette skrev: Jeg stiller store spm. ved de som finner denne serien underholdene. Serien har et relativt høyt seertall, så du får litt å gjøre. Anonymkode: 762b5...e15 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #12 Skrevet 12. oktober 2017 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Selv om de virker hyggelige nok, slår det meg at de også virker litt enkle. Mannfolkene er de aktive som sier og gjør det de gjør, skyter litt, eksploderer noe, kjører terrengbil og damene står liksom bare der nokså passivt og smiler og ler bifallende til det meste mennene gjør. Syns alle damene virkelig at det er kjempegøy med grisefyll, svartkrutt og kanonsmell gang på gang, eller kan de ikke si hva de egentlig mener? De går kledd i sine møkkete uniformer, omgir seg med flagg og diverse damer i bikini og annet redneck-stuff, samt drikker seg dritings så fort de får sjansen og har det veldig moro i en saus av spy og fremvisning av naken kropp. For det er visst kjempegøy alltid? Om igjen og om igjen? Som en kuriositet var det ok å se litt, men jeg begynner å bli forsynt nå og ja jeg vet hvor avknappen er plassert. Hva syns du om serien og har du gjort deg noen tanker? Anonymkode: 0daa0...47f Og etter at jeg så noen «bak fasaden» klipp og skjønte at de har en form for manus og instruksjon og tar veldig mange scener om igjen og om igjen, så er den såkalte impulsiviteten borte også. Dette er en serie med og for enkle mennesker. Anonymkode: f13d2...b8c
RoH Skrevet 12. oktober 2017 #13 Skrevet 12. oktober 2017 (endret) På 12.10.2017 den 8.39, AnonymBruker skrev: Og etter at jeg så noen «bak fasaden» klipp og skjønte at de har en form for manus og instruksjon og tar veldig mange scener om igjen og om igjen, så er den såkalte impulsiviteten borte også. Dette er en serie med og for enkle mennesker. Anonymkode: f13d2...b8c fjerde blokk nest øverste etasje tredje oppgang i Trulsrudveien 14, der bor det normale folk der. Takke meg til redneckkulturen, dette er en motkultur til kafelatteslurpende gryneløkkakviser som skryter av siste toppturen med sitt randoneutstyr som de har betalt 29 000 for med et allerede stressa kreditkort. Redneck evner å se gleden i og gi faen. Bare synde de har havnet på tv, denne kulturen hadde egentlig fortjent å utvikle seg uten kommersiell TV. Endret 1. november 2017 av RoH 1
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 24. oktober 2017 #14 Skrevet 24. oktober 2017 Sikker på at alle er så enkle i toppen? Eller anser du dem for å være det fordi de ikke er som deg? Én ting slår meg når jeg ser på serien; dette er lykkelige folk. De evner å gi så fullstendig faen i andre folks meninger og fordommer, de har sin greie og lever sitt liv, slik de vil. Noen drikker mye og spyr, men er det finere å drikke seg søpledrita på Amaronevin eller champagne? Blir spy lekrere på en dyr dress enn på en hårete ølvom? De er klin gærne, men for et bånd de har! Jeg ser en gjeng med lojale venner som stiller opp uansett hva for hverandre. Jeg liker å kle meg pent, drikke dyr vin av glass med stett, men fy søren som jeg digger ting som smeller!!! Jarle med kruttet sitt er jo helt sjef! Kanskje jeg innerst inne er en liten redneck? Anbefaler folk å se første episode av denne sesongen, og høre hva folk sier om Jon som døde. Det blir sagt endel ting der om væremåte og oppførsel mot andre som er verdt å få med seg.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #15 Skrevet 26. oktober 2017 Lille Krokodille: De har det helt sikkert fint sammen med sitt brorskap og sånn, men er det virkelig nok stoff der til mange sesonger lurer jeg på. Sist var det vel mest fokus på de to som fremdeles holder på med sin søte bromance, denne gangen med alt som har hjul involvert og masse toppløse damer som hoppet uti stampen "for det er så morsomt". Neste gang blir det fest, alkohol og poledance og enda mere enkel moro. Damene liker det fordi mennene liker å se på damer og mennene må jo være fornøyde? Er damene i denne serien bare et tilbehør til mennene? Jeg setter ikke den ene måten å leve på opp mot den andre, fyll er fyll uansett, men jeg tviler på at for mange der tenker for dype tanker. Hvis jeg tar helt feil her så kommer det dårlig frem i serien. Uansett så kommer det enkle løsninger på det meste. Som regel innebærer det mye alkohol kan det se ut til. En levemåte for dem som føler seg kallet, men er det underholdning for hele familien? Jeg syns ikke det. Anonymkode: 0daa0...47f
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #16 Skrevet 26. oktober 2017 På 24.10.2017 den 21.52, Lille_Krokodille skrev: Sikker på at alle er så enkle i toppen? Eller anser du dem for å være det fordi de ikke er som deg? Én ting slår meg når jeg ser på serien; dette er lykkelige folk. De evner å gi så fullstendig faen i andre folks meninger og fordommer, de har sin greie og lever sitt liv, slik de vil. Noen drikker mye og spyr, men er det finere å drikke seg søpledrita på Amaronevin eller champagne? Blir spy lekrere på en dyr dress enn på en hårete ølvom? De er klin gærne, men for et bånd de har! Jeg ser en gjeng med lojale venner som stiller opp uansett hva for hverandre. Jeg liker å kle meg pent, drikke dyr vin av glass med stett, men fy søren som jeg digger ting som smeller!!! Jarle med kruttet sitt er jo helt sjef! Kanskje jeg innerst inne er en liten redneck? Anbefaler folk å se første episode av denne sesongen, og høre hva folk sier om Jon som døde. Det blir sagt endel ting der om væremåte og oppførsel mot andre som er verdt å få med seg. Hadde vært så mye bedre om du likte god vin, ikke bare dyr, som åpenbart er en ting hos deg. Anonymkode: fa4de...927 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #17 Skrevet 1. november 2017 På 11.10.2017 den 15.09, AnonymBruker skrev: Jeg syns det er nok et program som utnytter lettere tilbakestående mennesker for underholdning. Det er ganske åpenbart at ingen av de som er med er blant de skarpeste knivene i skuffen. Anonymkode: 3b7a9...2e4 En redneck er vel pr. definisjon en bondeknøl med lav IQ. Og i denne TV-serien er etter min mening både Kristian og Doc to lysende eksempler på dette. Hva som er underholdende med alt det tøvet de finner på er vanskelig å forstå. La dem kose seg sammen uten kamera der. Festen på Spritamäki var mer moro, med langt mer voksne folk. Disse folka elsker å feste, og de finner på de gærneste ting for å ha det gøy. Jeg har ikke noe imot redneckskulturen, men jeg synes produsenten av serien burde luke bort noe av det verste tøvet. Anonymkode: af619...a67 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #18 Skrevet 1. november 2017 Hva skjedde med han som døde? Så ikke den episoden hvor de evt. sa noe om det. Han virket som en snill og hyggelig kar. Anonymkode: 0daa0...47f
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #19 Skrevet 1. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva skjedde med han som døde? Så ikke den episoden hvor de evt. sa noe om det. Han virket som en snill og hyggelig kar. Anonymkode: 0daa0...47f Han fikk dessverre kreft. Men han var en del av miljøet til siste stund og alle var veldig omsorgsfulle ovenfor ham. Anonymkode: f13d2...b8c 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #20 Skrevet 9. november 2017 I går tok maskinen min opp en episode som jeg trodde skulle være ny, men så var det en reprise. Hvilken kveld går serien? Anonymkode: 0daa0...47f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå