Irja Skrevet 11. oktober 2017 #1 Skrevet 11. oktober 2017 Noen som vet butikker som selger innpakningspapir med julemotiv nå? Har sett på Europris, Nille og diverse matbutikker. Ingenting der ennå. Dette var forrige uke..
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #3 Skrevet 11. oktober 2017 Jeg så de hadde på panduro. Snakket med ansatte på nille som sa at julevarene ikke kommer for fullt før etter halloween, Anonymkode: 937ed...ef8
Måbarefåsiat... Skrevet 11. oktober 2017 #4 Skrevet 11. oktober 2017 Ville sjekket Plantasjen - i tillegg til IKEA som er nevnt.
chouette Skrevet 11. oktober 2017 #5 Skrevet 11. oktober 2017 Lagerhaus muligens? De har den beste kvaliteten på pakkepapir synes jeg.
Sola de Skrevet 11. oktober 2017 #6 Skrevet 11. oktober 2017 10 timer siden, Irja skrev: Noen som vet butikker som selger innpakningspapir med julemotiv nå? Har sett på Europris, Nille og diverse matbutikker. Ingenting der ennå. Dette var forrige uke.. Panduro har mange fine 1
Ardwinna Skrevet 11. oktober 2017 #7 Skrevet 11. oktober 2017 Panduro har året rundt, og ofte salg på fjorårets design Dessverre synes jeg kvaliteten på papiret deres har blitt litt redusert, men det funker greit. Jeg så forresten at Nille har begynt å få inn julepapir. Så ut som de drev og pakket ut og la i hyllene i dag. 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #8 Skrevet 11. oktober 2017 Alle Europris har fått levert, så bare et spørsmål om tid før det er ute i butikk der nå ^^ Anonymkode: b3e84...ba8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå