Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste denne kommentaren på nett, fantastisk god forklaring på den naturlige toppen som kvinner når som 16-åringer. Dette er grunnen til at den seksuelle lavalder er 16 og ikke 17 eller 18. Det er for at det er da jenter når sin topp, rent biologisk.

fb_img_1507505390259.jpg

Anonymkode: d9910...bc7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelpes. Gjennomsnittsalderen for når kvinner får menstruasjon er 13 år, der det tar 1-2 år før de er regelmessig. Ergo er de knapt kjønnsmoden når de er 16 og mange har faktisk ikke engang fått menstruasjon på det tidpunktet. Videre er hjernen ikke ferdig utviklet før de er over 20. Så at kvinner "peaker"når der er 16 år gamle barn, er beviselig bare syke tanker fra et sykt sinn som prøver finne unnskyldninger for å ligge med kvinner som ikke engang er myndig. 

Anonymkode: 4176a...62a

• Liker 35
Skrevet

Ikke frem pedofili 😩 hva feiler det folk?? 

Anonymkode: 8f9a9...12f

• Liker 6
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke frem pedofili 😩 hva feiler det folk?? 

Anonymkode: 8f9a9...12f

Pedofili er noen som liker barn, da sannsynligvis en god del yngre enn fjorten-femten år gamle.  

Hvorfor skriker enkelte KG-medlemmer om pedofili for hver minste lille ting? :P

Anonymkode: 6c294...890

• Liker 3
Skrevet

Synes det der er sykt. Da jeg var 16 gikk jeg vel siste året på ungdomsskolen? Eller første året på videregående? Synes jeg ser mye bedre ut kroppslig sett nå enn jeg gjorde da. Men om det så er slik at man peaker i den alderen, så vet jeg at en i alle fall ikke peaker mentalt i den alderen! Trodde selv jeg var nærmest voksen, men var jo ikke mer enn et barn i hodet. 

For min del tenker jeg at en "peaker" på det tidspunktet hvor både det kroppslige og mentale er mer på stell. Og det er absolutt ikke når en er 16. 

• Liker 8
Skrevet

Den seksuelle lavalderen i Norge er 16 år. I USA er den 18, i Mexico er den 12. Så om dette er skrevet av noen i USA så lyster de faktisk etter og oppfordrer til å gjøre noe som strengt tatt er ulovlig der. 

Seksuell lavalder har først og fremst med strafferett å gjøre, da f.eks voldtekt av noen under den seksuelle lavalderen straffes mye hardere enn av noen over. 

Anonymkode: 6e4ea...5ae

• Liker 9
Gjest Ingenting2
Skrevet

Fy faan TS. Skriv med brukernavn neste gang. 

Skrevet

Rapportet. 

Anonymkode: 2f3dc...f71

• Liker 5
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hjelpes. Gjennomsnittsalderen for når kvinner får menstruasjon er 13 år, der det tar 1-2 år før de er regelmessig. Ergo er de knapt kjønnsmoden når de er 16 og mange har faktisk ikke engang fått menstruasjon på det tidpunktet. Videre er hjernen ikke ferdig utviklet før de er over 20. Så at kvinner "peaker"når der er 16 år gamle barn, er beviselig bare syke tanker fra et sykt sinn som prøver finne unnskyldninger for å ligge med kvinner som ikke engang er myndig. 

Anonymkode: 4176a...62a

Riktig. Alle er i puberteten fortsatt som 16-åringer. Jeg fikk menstruasjon da jeg var 14, men fikk ikke hår under armene før jeg var 17. Jeg hadde også det man kaller valpefett fordi det er naturlig i puberteten. Utseendemessig ser folk best ut i midten av 20-åra. 

Anonymkode: 4eb2d...b4e

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk mensen når jeg var tretten, som er det vanligste tidspunktet i dag( gjennomsnittet) for første menstruasjon. Men mine tanter fikke ikke menstruasjon før de var 14 og 16 år gamle. For meg tok det også noen år før menstruasjonen ble regelmessig og normal. Og kroppen min var fortsatt uferdig og barneaktig som 13 åring.  Hverken kroppen eller hodet er klar for reproduksjon før man er utvokst og ferdig med puberteten.  Så å kalle pubertet jenter på 16 for kvinner som har nådd sin topp er både umoralskt og farlig !

Anonymkode: fd2ee...d07

• Liker 2
Skrevet

Ryddet for brukerdebatt.

Tråden flyttes til Skråblikk.

Edie, mod.

Skrevet

En kvinne når sin topp mellom 25 og 35.

Anonymkode: dd395...7f7

• Liker 2
Skrevet

Du ser hva slags type forum det er fra. Altså ingenting å ta seriøst. 

• Liker 8
Skrevet

Dette er jo humbug. Kvinnen er på sitt mest fruktbare, og kroppen best rustet for  graviditet og fødsel når huner mellom 25-35 år. 

Faktisk så vil en 16 åring bli nøyere overvåket under svangerskap ogfødsel fordi kroppen ikke nødvendigvis er ferdig utvokst, så risikoen for komplikasjoner blir større. 

Poster som den over, er rett og slett farlig og jeg tror de fleste voksne menn vil finne en 25 åring mer kvinnelig enn en 16 åring. 

Anonymkode: fe933...715

• Liker 3
Skrevet
På 11.10.2017 den 10.42, AnonymBruker skrev:

Rapportet. 

Anonymkode: 2f3dc...f71

Det var tydeligvis ikke en tråd som bryter med reglene. Må jo skjønne at det er greit når man skriver om 16 åringer på KG helt uten å backe opp vitenskapelig vettu, ellers stepper ikke moddene her inn. Høl i hue. Forstå det den som kan.. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det var tydeligvis ikke en tråd som bryter med reglene. Må jo skjønne at det er greit når man skriver om 16 åringer på KG helt uten å backe opp vitenskapelig vettu, ellers stepper ikke moddene her inn. Høl i hue. Forstå det den som kan.. 

Nei, å poste innlegg fra forum som lever av å hate kvinner er tydeligvis helt greit. 

• Liker 7
Skrevet

Er det den unnskyldningen du har for å ligge med 16 år gamle jenter? Hvor gammel er du?

Anonymkode: 20a95...073

• Liker 1
Gjest Walkingdead
Skrevet

Hva heeet denne tråden igjen. Dårlig poeng om når kvinner når sin topp?

Skrevet

Hos kvinner er fraktallappen ferdig utviklet ved 23 års alder , og kroppen (inkl bryster) det samme. 
Hos menn er fraktallappen ferdig utviklet ved 25 års alder, så egentlig burde strengt talt begge kjønn vente til de er over 20. 
Jeg var en unge når jeg var 16-18 år. Og så mye dårlig sex unge gutter gir så foreslår jeg de heller bruker noen år på å lese og lære om sex og kropper, enn å rushe seg ut i å praktisere det så fort de har fått litt hår på tissen. 

Anonymkode: 534ba...689

• Liker 4
Skrevet

Men når er det egentlig gutter peaker? Når er penis på sitt hardeste og mest erigerte? Når er spermen friskest? I hvilken alder har de det skjønneste ansiktet med minst rynker? Må jo være en 16-årig gutt vi snakker om. Ergo er alle menn over 20 forbi sin biologiske topp.  And so the story goes.

Anonymkode: 3d032...98a

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...